دبیر کمیته اطلاع رسانی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز خبر داد؛

راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز در قزوین

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۵:۰۴
کد خبر: ۳۵۷۰۸۷
راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز در قزوین
علیرضایی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت الله علیرضایی با اشاره به راه اندازی این پایگاه اطلاع رسانی گفت: هدف از راه اندازی این پایگاه که با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری راه اندازی شده است انعکاس برنامه ها و اقدامات کمیته های شش‌گانه اجلاس و فعالیت های دستگاه های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر اجلاس سراسری نماز می باشد.

دبیر کمیته استانی اطلاع رسانی و تبلیغات اجلاس سراسری نماز افزود: مسئولین کمیته ها اخبار و تصاویر جلسات، برنامه ها، اقدامات و فعالیت های کمیته تحت امر خود را از طریق شبکه دولت به اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین برای درج در پایگاه اطلاع رسانی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز ارسال کنند.

وی تصریح کرد: بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز اول بهمن ماه برگزار می شود و نمایشگاه نماز نیز از ۲۹دی ماه در قزوین آغاز و دوم بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

علیرضایی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶وزارتخانه و دستگاه اجرایی برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند که نمایندگان دستگاه ها باید غرفه مورد نیاز را برای ارائه دستاوردهای خود مشخص کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان، حضور دانش آموزان استثنایی، توجه به برنامه های محتوایی و کارهای فرهنگی در اجلاس و نمایشگاه نماز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: این اجلاس با حضور شخصیت های کشوری و استانی برگزار می شود که امید است نقش خود را در ترویج فرهنگ نماز در جامعه ایفا کند.

پایگاه اطلاع رسانی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به آدرس  http://namaz.ostan-qz.ir می باشد.

اجلاس نماز 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز