معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عنوان کرد:

آرشیو ۱۶۰ میلیون سند الکترونیکی توسط سازمان ثبت اسناد

۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۸:۴۳
کد خبر: ۳۵۸۱۴۷
آرشیو ۱۶۰ میلیون سند الکترونیکی توسط سازمان ثبت اسناد
معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 160 میلیون سند الکترونیکی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آرشیو شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد تویسرکانی در جلسه شورای قضایی استان با حضور رزم حسینی استاندار کرمان اظهار داشت: استان کرمان از نظر منابع انسانی یکی از استان های شاخص است و آینده روشنی را برای این خطه می بینیم.

وی بیان داشت: هزینه های پنهان و هدررفت انرژی در بخش های مختلف ما را در جهت اجرای برنامه ها حرکت نداده است و به تعبیر رهبری گاهی ممکن است فعالیت مضاعف کرده ایم اما  اگر این فعالیت در جهت درست نباشد و ما را از هدف دور خواهد کرد.

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: باید شناخت صحیح از هدف داشته باشیم و جهت حرکت را درست انتخاب کنیم و با توجه به ظرفیت هایی که در همه بخش های استان کرمان هست به سرعت می توانیم، مسیر را هموار کنیم.

تویسرکانی با اشاره به تجربه طولانی خود در بخش های مختلف ابراز داشت: شاید در کشور سوء مدیریت ها در بخشی حاکم بوده است و ما را آن طور که شاید و باید حرکت نداده است و اگر در تدوین برنامه و تبیین استراژی ها در راستای چشم انداز 20 ساله حرکت می کردیم امروز وضعیت بهتری داشتیم.

وی تصریح کرد: همه معتقد بودند دستگاه ثبت احوال و اسناد را نمی توان حرکت داد اما این مجموعه امروز با وجود موانع و محدودیت های مالی یکی از دستگاه های پیشرو شناخته می شود.

تویسرکانی ابراز داشت: 160 میلیون سند الکترونیکی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آرشیو شده است و این امر می تواند در پیشگیری از مفاسد و شفاف سازی کمک کند.

وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی موجب ایجاد مشکلات در زندگی مردم می شود و جرایم و پرونده های قضایی افزایش می یابد.

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تقدیر از  نگاه توسعه محور رزم حسینی استاندار کرمان یادآور شد: هدف ما مسئولان باید خدمت به مردم باشد و این مسئولیت ها را فرصتی برای خدمت بدانیم.

تویسرکانی با یادآوری عبور جمهوری اسلامی ایران از بحران های مختلف تاکید کرد: این بحران ها می توانست یک نظام سیاسی را ساقط کند، اما با توجه، همدلی و همراهی همه آحاد مردم همه راه های سخت و سنگین را هموار کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به تحول اداری اساسی در کشور داریم، افزود: جزو پنج، شش کشور اول دنیا هستیم که در زمینه نسبت کارمند دولت به جمعیت در وضعیت نامناسبی قرار داریم و با ظرفیت های عظیمی که در کشور وجود دارد می توان با نقشه راه جدید و صحیح به سمت توسعه حرکت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز