عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد:

میزان بدهی شهرداری خرم آباد آتش زیر خاکستر است

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۷:۱۱
کد خبر: ۳۵۸۵۷۷
میزان بدهی شهرداری خرم آباد آتش زیر خاکستر است
عضو شورای اسلامی شهر خرم آبادگفت: میزان بدهی شهرداری خرم آباد بیش از 860 میلیارد ریال گزارش شده استو صورت وضعیت و مستندات در جهت اعلام این میزان بدهی موجود است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محسن اقبالی  در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم آباد افزود : میزان بدهی شهرداری خرم آباد بیش از 860 میلیارد ریال گزارش شده استو صورت وضعیت و مستندات در جهت اعلام این میزان بدهی موجود است.

اقبالی با بیان اینکه باید برای این میزان بدهکاری شهرداری خرم آباد فکری اساسی شود اظهار کرد : مبلغ قابل توجهی از در آمد شهرداری بابت حقوق ،اضافه کاری و پاداش هزینه می شود و این در حالی است که برخی از نیروهای این شهرداری تا شش ماه حقوق طلبکار هستند .

وی با اشاره به تعداد افراد شاغل در شهرداری خرم آباد تصریح کرد :این در حالی است که حتی 500 نفر نیرو برای شهرداری خرم آباد زیاد است . 

اقبالی گفت : همچنین عضو دیگر شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت : نظارت مالی بر شهرداری بر عهده شورای شهر است واین در حالی است که بدهی مالی شهرداری خرم آباد روز به روز در حال افزایش است .

علی جهان آرا افزود : شورای شهر خرم آباد نقش نظارتی خود را فراموش کرده است و در این راستا اداره و ساز وکار مناسب دیده نشده است .

وی اظهار کرد : این در حالی است که شورای اسلامی شهر خرم آباد نقش واسطه میان شهرداری و پیمانکاران را به منظور رفع مشکلات بین شهرداری و پیمانکارن انجام می دهد .

جهان آرا تصریح کرد : آیا این وظیفه شورای اسلامی شهر است که واسطه ی بین پیمانکاران طلبکار و شهرداری باشد در حالیکه پیمانکارن بر اساس مفاد شهرداری قرار داد امضاء کرده اند.

 

وی با بیان اینکه پیمانکارن به منظور دور زدن قانون تلاش می کنند گفت : دلیل بدهکاری بالای شهرداری چراغ سبز شورا در دوره های قبلی بوده است . 

 

در ادامه  جافر وفایی عضو دیگر شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت : شهرداری در حالی که دارای بدهکاری بالایی است، چرا این همه پروژه ناتمام دارد و اگر پول ندارد کلنگ به زمین نزند .

وی افزود : در طی دو سال گذشته کدام پروژه خوب در این دو سال افتتاح شد ه است ؟ چرا تمام پروزه ها نیمه تمام مانده است و دایم پروژه جدید تعریف می شود .

وفایی با بیان اینکه  کسی منکر فعالیت شهردار خرم آباد نیست اما کارهای بی ضابطه در شهرداری انجام می شود افزود: ما وظیفه نظارتی داریم و باید بر شهرداری نظارت داشته باشیم و نقاط ضعف را متذکر شویم .

وی همچنین تصریح کرد: شهردار مراقب فضای اطراف خود باشد و در صورت تجمع پیمارنکاران شورای اسلامی شهر باید جوابگو باشد . 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز