معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد:

تردد درمسیرهای برفگیرکهگیلویه وبویراحمد با زنجیرچرخ امکان پذیر است

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۱:۲۶
کد خبر: ۳۵۸۹۶۴
تردد درمسیرهای برفگیرکهگیلویه وبویراحمد با زنجیرچرخ امکان پذیر است
وی عنوان کرد:45 گردنه و یکهزار و 500 کیلومتر جاده برف گیر در راههای اصلی استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در یاسوج ؛معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره بارش سنگین برف برخی گردنه های برفگیر بویراحمد ودنا گفت: تردد در مسیرهای برفگیر این استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

علی شیر محمدی در ارتباط با  وضعیت محورهای ارتباطی استان طی بارش های اخیر عنوان کرد: با توجه به اخرین تصاویر دوربین نظارت مرکز،  در حال حاضر تردد در تمام محورهای اصلی به صورت عادی  روان  و در جریان است.

وی درادامه تصریح کرد: در محورهای یاسوج – شیراز، یاسوج – بابامیدان، یاسوج –باغچه سادات، یاسوج- مارگون، سی سخت – توتنده، مارگون- یاسوج به دلیل بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمدی با تاکید بر همکاری رانندگان در استفاده از زنجیر چرخ، چراغ مه شکن وهمراه داشتن تجهیزات زمستانی افزود: حد فاصل کلیومتر 24 محور یاسوج – بابامیدان تا تونل چال سیاه کیلومتر 34 به دلیل مه گرفتگی دید مناسبی ندارد و از رانندگان و مسافران  درخواست می شود  تا با رعایت  فاصله طولی در این محور سفر خود را با سلامت  به اتمام برسانند.

محمدی اولویت راهداری را بازگشایی راههای اصلی ذکر کرد و گفت: اکیپ های راهداری در حال انجام خدمات راهداری در مسیرهای برفگیر بودند.

وی عنوان کرد:45  گردنه و یکهزار و 500 کیلومتر جاده برف گیر در راههای اصلی استان وجود دارد.

محمدی ابراز داشت: بیش از 750کیلومتر راه اصلی، فرعی و بزرگراه در این استان وجود دارد که بیش از 218 نیروی راهداری در قالب 51 اکیپ و 23 پایگاه ثابت و سایر به صورت شبانه روز مشغول انجام عملیات راهداری و بازگشایی مسیرها هستند.

وی گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی، تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری، کاهش زمان و هزینه های سفر، سامانه تلفن گویای 141 وسامانه پیامکی07433334179 مرکز مدیریت راهها آماده ارایه خدمات به همشریان است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز