مدیرعامل گاز خراسان رضوی تاکید کرد:

لزوم مدیریت مصرف گاز طبیعی از سوی دستگاههای اجرایی استان

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵:۲۵
کد خبر: ۳۵۹۷۸۳
لزوم مدیریت مصرف گاز طبیعی از سوی دستگاههای اجرایی استان
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت : براساس دستور العمل دولت، دستگاه های اجرایی مکلف به صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت الگوی مصرف بهینه انرژی هستند.

حبیب الله صادقی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: از کلیه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی درخواست داریم تا برابر الگوی تعیین شده و مقررات مصرف بهینه انرژی ، گاز مصرفی و دمای استاندارد ادارات خود را به نحو مطلوبی مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی خواستار ورود جدی دستگاههای دولتی در بحث صرفه جویی در مصرف گاز شد و افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی دولت در خصوص تاسیسات گرمایشی ساختمان ها، لازم است تا ادارات استان یک ساعت پیش از آغاز بکار ساعت رسمی خود نسبت به روشن کردن سیستم های گرمایشی مورد استفاده اقدام کنند.

صادقی تصریح کرد: دمای رفاه اتاقها بین 21- 18 درجه سانتیگراد تعیین شده است که ضرورت دارد ادارات دولتی به این امر دقت نظر داشته باشند تا درمصرف گاز صرفه جویی شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری همه مشترکان، استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی صورت گرفته و با صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی شرایط را برای استفاده تعداد بیشتری از مشترکان فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی در پایان از مشترکان این شرکت درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف این شرکت را در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکان و گازرسانی مطلوب به اقصی نقاط استان یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز