در راستای گرامیداشت روز هوای پاک صورت می گیرد؛

برگزاری همایش دوچرخه سواری در مشهد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۳:۴۴
کد خبر: ۳۶۰۲۱۳
برگزاری همایش دوچرخه سواری در مشهد
همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز هوای پاک پنجشنبه 24 دی ماه با حضور هزار دانش آموز و همچنین اقشار مختلف مردم و کارمندان و کارکنان سازمان‌های شهر از میدان جانباز شروع می‌شود و در میدان شهدا به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جلسه هم اندیشی  این همایش با حضور نمایندگانی از سازمان‌ها و نهادهای استان و مشهد در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، که در این جلسه معاون توسعه امور ورزش استان ابراز امیدواری کرد، با تعامل بین دستگاه‌های ذی ربط و تفاهم نامه بین سازمان‌ها و موسسات، بتوان همایش‌های بیشتری در استان برگزار کرد.

 

"ولی پور" مقرر کرد، بعد از برگزاری همایش حتما جلسه‌ای با اعضا برگزار و نقایص موجود بررسی و در همایش‌های بعدی مرتفع شود.رئیس هیئت دوچرخه سواری استان نیز در ادامه گفت: حدود 50 روز قبل درجلسه‌ای که  با اداره کل آموزش و پرورش داشتیم، برگزاری این همایش  کلید خورد و بعد از آن با تلاش هیئت استان و برگزاری جلسات متعدد توانستیم بیشتر سازمان‌ها و نهادهای بزرگ شهر را درگیر این همایش کنیم.

 

"مهدی روزبهانه" ابراز امیدواری کرد با چنین همایش‌هایی بتوان فرهنگ ورزش همگانی دوچرخه سواری را بین عموم رواج داد.در ادامه این نشست، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز مواردی را برای کمک به رفع آلودگی هوا به حاضران پیشنهاد کرد. "ظریف" افزود: بخش عمده‌ای از شرکت کنندگان این همایش دانش آموزان مقطع متوسطه هستند .

*مسئولانی از راهنمایی و رانندگی مشهد، اداره کل محیط زیست و منابع طبیعی، هلال احمرو شهرداری مشهد نیز در این جلسه مطالبی را ارائه دادند.

* تاکنون 20 فقره دوچرخه برای اهدا به شرکت کنندگان همایش در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز