دیدار رئیس فدراسیون جهانی بیس بال با استاندار اصفهان

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۷:۳۳
کد خبر: ۳۶۱۶۳۲
دیدار رئیس فدراسیون جهانی بیس بال با استاندار اصفهان
رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در دیدار با استاندار ، توسعه این دو ورزش در ایران را در گرو حمایت و کمک جدی فدراسیون، شهرداری ها و کمیته المپیک این کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و  به نقل از روابط عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان، ریکاردو فراچری' روز پنجشنبه در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: در چند روزی که در ایران بودم از نزدیک در جریان مشکلات رشته های بیس بال و سافت بال در این کشور قرار گرفتم

وی افزود: علاقه و شوق مردم ایران برای توسعه این ورزش انگیزه رفع این مشکلات با کمک افراد ذی ربط را در من بیشتر کرد.

وی افزود: لیستی از نیاز های ورزش بیس بال در ایران در اختیار من قرار گرفته که هزینه آن به اندازه سه سال بودجه کل فدراسیون جهانی بیس بال است.

رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال گفت: نباید انتظار داشت یک شبه تمام مشکلات رفع شود، اما می توان با یک بازاریابی دقیق، موانع موجود بر سر راه توسعه این ورزش را در ایران از پیش رو برداشت.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات، نداشتن زمین بیس بال است که امروز صبح زمینی به همین منظور در اصفهان کلنگ زنی شد و در قدم بعد می کوشیم حمایت مادی و معنوی فدراسیون جهانی را معطوف ایران کنیم که البته نیازمند کمک شهرداری، دولت، فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک ایران است.

فراچری خطاب به استاندار اصفهان تصریح کرد: تمایل دارم برای اصفهان یک کار استثنایی انجام دهم و امیدوارم حمایت شما را هم همراه داشته باشم.

وی افزود: ما مُدرس این رشته ها را برای چندین آکادمی در اصفهان اعزام کنیم تا مُربی سنین پایه را پرورش دهند.

رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال بااشاره به اینکه این رشته ها در کشورهای آسیایی نظیر کره و ژاپن وضعیت خوبی دارد، افزود: می توان ایران را به عنوان مرکز خاورمیانه ای توسعه بیس بال و سافت بال در نظر گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز