فرماندار کرج:

صلاحیت ۳۳ داوطلب نمایندگی مجلس درحوزه انتخابیه کرج تایید شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۶:۰۹
کد خبر: ۳۶۲۲۵۳
صلاحیت ۳۳ داوطلب نمایندگی مجلس  درحوزه انتخابیه کرج تایید شد
داوطلبانی که دراین مقطع رد صلاحیت شده یا عدم احراز صلاحیت آنان اعلام شده، از تاریخ 27 دی ماه تا 29 دی ماه به مدت سه روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت ارجاع دهند.

 

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تایید صلاحیت 33 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا توسط هیات نظارت بر انتخابات استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، محمدتقی ایرانی با بیان این مطلب گفت: در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا، 231 نفر داوطلب ثبت نام نموده بودند که بنا بر اعلام هیات نظارت استان،33 نفر تائید صلاحیت، 133 نفر عدم احراز صلاحیت، 61 نفر رد صلاحیت شدند و 4 نفر نیز از داوطلبی انصراف دادند.

فرماندار کرج اضافه کرد: داوطلبانی که دراین مقطع رد صلاحیت شده یا عدم احراز صلاحیت آنان اعلام شده، از تاریخ 27 دی ماه تا 29 دی ماه به مدت سه روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت ارجاع دهند.

وی گفت: داوطلبانی که به رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت خود اعتراض دارند، می توانند پس از دریافت نامه از فرمانداری کرج، به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مراجعه نمایند و یا به نماینده هیات نظارت مرکزی که در استانداری البرز مستقر شده است، اعتراض خود را به صورت مکتوب اعلام داشته و برگه رسید تحویل بگیرند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس ، اشتهارد و آسارا از استان دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز