شهردار خرم آباد خبر داد:

تبدیل سیستم سنتی به الکترونیکی در شهرداری خرم آباد

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۱:۰۱
کد خبر: ۳۶۲۳۸۱
تبدیل سیستم سنتی به الکترونیکی در شهرداری خرم آباد
شهردار خرم آبادگفت : در مجموعه شهرداری برنامه‌ریزی‌شده تا سیستمی که به شکل سنتی اداره می‌شود به الکترونیکی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، شهردار خرم‌آباد گفت: ۷۰ درصد اقدامات مدیریت شهری خرم‌آباد به‌ صورت الکترونیکی انجام می‌شود و این سیستم به شکل خوبی در حال عملیاتی شدن است.
یحیی عیدی بیرانوند» افزود: کار کسانی که به شهرداری مراجعه می‌کنند و می‌خواهند سهم تأمین اجتماعی را واریز کنند حدود 24 ساعت طول می‌کشد.
وی اظهار کرد: بنابراین باید لینک تأمین اجتماعی به سیستم شهرسازی شهرداری وصل شود و این سیستم قابلیت این کار را دارد.

تبدیل سیستم سنتی به الکترونیکی
شهردار خرم آباد بیان کرد: در مجموعه شهرداری برنامه‌ریزی‌شده تا سیستمی که به شکل سنتی اداره می‌شود به الکترونیکی تبدیل شود.عیدی بیرانوند اظهار کرد: این سیستم سنتی توانایی و پاسخگوی آینده حوزه مدیریت شهری در بحث شهرسازی را ندارد که نیاز است سیستمی الکترونیکی جایگزین شود.
وی با اشاره به این‌که در سیستم سنتی تخلفات مشاهده نمی‌شد، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده تنها جایی که سیستم جامع دارد شهرداری مشهد و شیراز است که جلساتی با این استان‌ها برگزار شد و این نرم‌افزار را خریداری کردیم.شهردار خرم آباد ادامه داد: زیرساخت‌ها آماده و سخت‌افزارها نصب‌شده‌اند و کارکنان نیز آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

عملیاتی شدن سیستم
عیدی بیرانوند عنوان کرد: در حال حاضر این سیستم در حال عملیاتی شدن است که خوشبختانه بحث واریزی وجوه و عوارض شهرداری با این سیستم انجام می‌شود.
وی با اشاره به این‌که تا بانک تأییدیه ندهد سیستم عمل نمی‌کند، بیان کرد: الان هیچ ارباب‌رجوعی به بانک شهر و بانک‌های دیگر مراجعه ندارد بلکه در مجموعه شهرداری می‌تواند عوارض را پرداخت کند.

قطع ارتباط ارباب رجوع
شهردار خرم آباد بیان کرد: با این اقدام، ارتباط ارباب‌ رجوع شهرداری را برای پرداخت با تأمین اجتماعی قطع می‌کنیم.عیدی بیرانوند ادامه داد: بنابراین میزان عوارض محاسبه می‌شود به‌طوری‌که در سیستم شهرداری عمل می‌کند و به‌ حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود.
شهردار خرم‌آباد بابیان این‌که نظام‌مهندسی نگاهش به این سیستم مثبت است، گفت: اعلام آمادگی کردیم اختیاراتی که در مجموعه شهرداری است به دفاتر نظام‌مهندسی واگذار شود و صدور پروانه و صدور پایانه کار را الکترونیکی کنیم.وی اضافه کرد: الان مفاد ماده 100 به‌ صورت صد درصد الکترونیکی انجام می‌شود و هیچ رأی ماده 100 به‌ صورت دستی نوشته نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز