فرماندار محمودآباد خبر داد:

برگزاری اولین کنفرانس ملّی پژوهش وآموزش در محمودآباد

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۶:۰۶
کد خبر: ۳۶۲۵۴۳
برگزاری اولین کنفرانس ملّی پژوهش وآموزش در محمودآباد
یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، در مصاحبه با خبرنگار برنا در محمودآباد از برگزاری اولین کنفرانس ملّی پژوهش وآموزش در بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهرستان محمودآباد خبر داد.

وی گفت: سنجش رشد هر جامعه در گرو میزان دسترسی آسان به منابع علمی است و میزان سطح دانش از میزان پژوهش‌های انجام شده در جامعه به دست می‌آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد تولید علم را تنها از راه پژوهش امکان‌پذیر دانست و ادامه داد: اگر فقط از دانسته‌های گذشته خود بهره ‌بگیریم ،در واقع اطلاعات قبلی را مصرف کرده‌ایم.

یوسف پور با اشاره به اینکه پژوهش بهترین راه فعالیت منسجم برای گسترش دانش است، تصریح کرد: کسب موفقیت در همه عرصه‌ها به گسترش پژوهش بستگی دارد.

وی پژوهش را محوری مهم در هر کشور دانست و یادآور شد: پژوهش موتور متحرک علم در هر جامعه است و بدون آن حالت ساکن به خود می‌گیرد.

فرماندار محمودآباد برگزاری کنفرانس های پژوهشی وآموزشی را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و افزود: تداوم این برنامه ها و استفاده کاربردی از نتایج آن، اصلاح ساختاری ودر نتیجه پیشرفت محمودآباد را در پی خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این همایش در سرتاسر کشور صورت گرفته و تاکنون 800 نفر از 27 استان کشور جهت حضور در این کنفرانس اعلام آمادگی کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز