استاندار اردبیل:

پساتحریم سرآغاز فصل پربار کار و تلاش است

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۴:۱۶
کد خبر: ۳۶۲۵۶۸
پساتحریم سرآغاز فصل پربار کار و تلاش است
استاندار اردبیل بعد از نواختن زنگ اقتدار با تبریک روز شکرگزاری و جشن رفع تحریم ها گفت: پساتحریم سرآغاز فصل پربار کار و تلاش است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجیدخدابخش در آئین صبحگاه دانش آموزی دبیرستان دخترانه شاهد اردبیل گفت: فروریختن دیوار تحریم ها را مدیون مقام معظم رهبری به عنوان ترسیم کننده حکیم خطوط مذاکرات، رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان انسانی متعهد در قبال ملت ، تلاش تیم مذاکره کننده و مقاومت مردم شجاع و انقلابی کشورمان هستیم.

وی افزود: دانش آموزان و فرزندان ما ظریف ها، صالحی ها و دانشمندان هسته ای آینده کشورمان خواهند بود و چگونگی پیروزی عزتمندانه مردان دیپلماسی ایران اسلامی را به نسل های آتی حکایت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در 70 سال گذشته برای نخستین بار است که یک پرونده از فصل هفتم منشور ملل متحد از سوی شورای امنیت سازمان ملل بدون دخالت نظامی و از سوی خود آن شورا خارج می شود و برچیده شدن سایه جنگ از بالای سر مردم ایران که جامعه جهانی به آن مصمم بود، اقدام و اتفاق بزرگی است.

خدابخش امکان وصول پول نفت های فروخته شده، فراهم شدن زمینه تجارت با کشورهای بزرگ و ورود داروهای مورد نیاز و کمیاب به کشور را از دستاوردهای رفع تحریم ها برشمرد.

او بیان کرد: تحریم ها از یک نظر نعمت و آزمایش الهی بود تا مردم در برابر سختی ها استقامت کنند و از سوی دیگر فشارهای اقتصادی، رکود کارخانه ها و بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان را سبب می شد.

استاندار ادامه داد: داعش سعی دارد چهره اسلام را ضد انسانی توصیف کند اما دولت تدبیر و امید با منطق، علم، ادب و دیپلماسی موفق خود در سطح بین المللی، چهره ای رحمانی از اسلام را به نمایش گذاشت.

خدابخش گفت: مردان دیپلماسی کشورمان طی مذاکرات سخت و طاقت فرسا با نشان دادن صبر، علم و ادب خود به رفع تحریم ها موفق شدند و شکیبایی آنها باید در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها الگو باشد.

اجرای سرود دانش آموزی، نواختن سرود ملی توسط گروه موزیک سپاه حضرت عباس (ع) استان و نواخته شدن زنگ اقتدار از بخش های قابل توجه این آئین بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز