معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

ساماندهی خطوط برون شهری تقاطع ولیعصر قزوین

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۰:۳۱
کد خبر: ۳۶۳۳۵۹
ساماندهی خطوط برون شهری تقاطع ولیعصر قزوین
میزانی گفت: به منظور روان سازی بار ترافیکی و رفع مشکلات ترافیکی تقاطع ولیعصر خطوط برون شهری مستقر در این تقاطع ساماندهی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، وهاب میزانی اظهار کرد: با توجه به تردد روزانه 73هزار خودرو از تقاطع ولیعصر و ایجاد مشکلات عدیده در ساعت اوج ترافیک از جمله عدم تناسب ظرفیت تقاطع با تعداد بالای تاکسی های خطوط برون شهری مستقر در حریم تقاطع مشکلاتی در این تقاطع به وجود آمده بود.

وی افزود: به منظور رفع مشکلاتی که در تقاطع ولیعصر به وجود آمده بود، ساماندهی خطوط برون شهری و نظارت ویژه بازرسان خطوط برون شهری محمدیه، الوند، بیدستان و شریفیه در دستورکار این معاونت قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: از سوی دیگر استانداری و فرمانداری قزوین نیز طی مکاتباتی خواستار ساماندهی و تعیین تکلیف خطوط برون شهری مستقر در حریم تقاطع ولیعصر شده بودند.

میزانی عنوان کرد: در این راستا مقرر شد حداکثر 15فضا برای استقرار تاکسیرانان شهر محمدیه واقع در حد فاصل ابتدای ضلع جنوب غرب تقاطع ولیعصر تا ایستگاه اتوبوس و 15فضا نیز برای استقرار تاکسیرانان شهر الوند در پایانه خرمشهر واقع در ضلع جنوب غرب تقاطع ولیعصر اختصاص می یابد.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور جلوگیری از ازدحام در خطوط برون شهری تجمع بیش از 15خودروی تاکسی در هر خط ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد لازم از سوی بازرسان تذکر داده می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به تدابیری که در راستای جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی در خطوط برون شهری اندیشیده شده است، گفت: با حضور مستمر پلیس راهور در ایستگاه محمدیه و الوند، نظارت و کنترل ویژه‌ای برای عدم جایگزینی خودروهای شخصی در ضلع جنوب غرب تقاطع ولیعصر توسط پلیس راهور اعمال می شود.

میزانی خاطرنشان کرد: به منظور نظارت دقیق تر بر فعالیت رانندگان خطوط نمایندگانی با عنوان بازرسان خطوط برون شهری به پلیس راهور و معاونت ترافیک معرفی می شوند.

وی یادآورشد: همچنین در راستای ساماندهی تقاطع ولیعصر سازمان اتوبوسرانی ایستگاه اتوبوس واقع در ضلع غرب این تقاطع را مجهز به تابلو کرده و خط کشی خط ویژه اتوبوس را مجددا جهت رویت بهتر رنگ آمیزی می کند.

شهرداری (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز