امام جمعه پلدختر:

برای نخستین بار مراسم روز شهرستان در پلدختر برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۸:۲۲
کد خبر: ۳۶۴۰۷۰
برای نخستین بار مراسم روز شهرستان در پلدختر برگزار می شود
امام جمعه پلدختر گفت: برای نخستین بار مراسم روز شهرستان روز پنجشنبه یکم بهمن ماه (فردا) همراه با یادواره 26 شهید بمباران هوایی شهرستان در پلدختر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در لرستان، حجت الاسلام محمد سوری درجلسه تمهیدات مراسم روز شهرستان به علت انتخاب این روز اشاره کرد و افزود: در یکم بهمن ماه سال 65 شهر پلدختر مورد آماج بمباران هوایی دشمن بعثی، صهیونیستی صدام قرار گرفت که در این بمباران بهترین جوانان شهرستان به شهادت رسیدند .

وی از نامگذاری روز یکم بهمن ماه به نام روز ویژه شهرستان خبرداد و گفت: مراسم روز شهرستان روز پنج شنبه ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سالن 9 دی سپاه پلدختر برگزار می شود .

امام جمعه پلدختر از اهالی همیشه در صحنه و مسئولان ادارات و نهادها شهرستان دعوت کرد که در این مراسم حضور با شکوه داشته باشند .

حجت الاسلام سوری با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود:شهدا سهامداران انقلاب هستند که به برکت خون آنها به ما عزت و آبرو بخشیده شد و زمینه سعادت را برای ما به ارمغان گذاشتند .

وی با بیان این که شهدای دوران دفاع مقدس با دلاوری و رشادت خود دشمن را از خاک خود بیرون راندند گفت: روز شهرستان نمادی از مظلومیت شهرستان در دوران دفاع مقدس است و این روز متعلق به همه مردم می باشد .

امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان فرهنگی در روز شهرستان پای کار بیایند و برای آبروی شهرستان تلاش کنند . #

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز