رئیس سازمان صنعت و معدن اردبیل:

با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری عقب ماندگی ها جبران می شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۴:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۹۶۴
با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری عقب ماندگی ها جبران می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: پساتحریم شرایط ویژه‌ای فراهم آورده تا بتوان عقب‌ماندگی های گذشته را می توان با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری جبران و به سمت توسعه گام برداشت.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، سید حامد عاملی اظهار کرد: در چنین وضعیتی اینکه چه راهبرد و استراتژی مورداستفاده خواهد بود موضوع حیاتی است و باید راهبردی انتخاب کرد که تواند فضای کسب‌وکار را بهبود بخشیده و زمینه جذب سرمایه‌های خارجی را تسهیل کند.

وی تأکید کرد: غفلت از این موضوع به زیان کشور و به‌ویژه استان‌های کمتر توسعه‌یافته است و علاوه برجذب سرمایه‌گذاری باید زمینه توسعه اقتصادی و تولید نیز تسهیل شود.

عاملی بابیان اینکه امروز رقابت کشورها در ارتباطات منطقه‌ای قابل‌توجه بوده و این یک هنرمندی در عرصه حکومت‌داری است، متذکر شد: باید بتواند از بستر فراهم‌شده پساتحریم برای حل مشکلات کشور و رقابت با دنیا بهره گرفت.

وی بابیان اینکه تحریم‌های ظالمانه عقب‌ماندگی های قبل توجهی در بر داشته است، اضافه کرد: اینکه سرمایه‌گذاری‌ها کجا باید انجام شود تا بیشترین نتیجه و ثمربخشی را داشته باشد خود نیازمند تعمق است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  تأکید دارد که سرمایه‌گذاری باید در راستای بهبود بازار اشتغال و توسعه اقتصادی باشد و به نحو شایسته درجایی که نیاز است صرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز