افتتاح نمایشگاه نقاشی دریچه در محمودآباد

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۳:۳۸
کد خبر: ۳۶۵۷۹۶
افتتاح نمایشگاه نقاشی دریچه در محمودآباد
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان محمودآباد نمایشگاه هنری نقاشی با عنوان دریچه در محمودآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ طی مراسمی با حضور یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد،  امیر امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، سعید چولکی، مشاور رسانه ای فرماندار محمودآباد و جمع کثیری از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر محمودآباد نمایشگاه نقاشی دریچه که به همت بانوی هنرمند آملی شکیبا لاریجانی طراحی و نقاشی شده بود در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد.

یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی در این آئین هنری ضمن قدردانی از اهتمام فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی در برپایی این نمایشگاه و تلاش جامعه هنری محمودآباد در توسعه و ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان محمودآباد گفت: هنر نقاشی زبان نقاش و بیانگر کلمه ذهنی و مراد هنرمند است و فضای پیرامون جامعه موضوع ترسیم این قشر فهیم و پویا می باشد.

وی بهره گیری موضوعات نقاشی از حیاط اجتماعی جوامع را مهمترین علت علاقمندی و ارتباط مستمر مردم با هنرمندان و آثارشان عنوان کرد و گفت: بیان و به تصویر کشیدن دغدغه های مردم و شکل فرهنگی و اجتماعی زندگی مردم موجب ارتقاء هنر و جایگاه هنرمندان در جامعه شده است.

امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار برنا در محمودآباد گفت: در این نمایشگاه 40 تابلو نقاشی از آثار بانوی هنرمند شکیبا لاریجانی در قالب رنگ روغن و سبک هنری رئالیسم و با موضوعات برگرفته از طبیعت بی جان ، مناظر طبیعی و روستایی و زندگی روستایی ها  و پرتره  از روز دوشنبه 5 بهمن به مدت 5 روز در سالن گالری مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز