در پی حمایت و سازماندهی و فراهم نمودن امکانات ورزشی:

رییس هیات دومیدانی با مسوول ورزش و جوانان ملارد ملاقات کرد.

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۳۶۰
رییس هیات دومیدانی با مسوول ورزش و جوانان ملارد ملاقات کرد.
به منظور نیازهای هیات دو میدانی شهرستان ملارد گودرزی، رئیس هیأت دوومیدانی استان تهران ،با علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ، در این دیدار که با حضور گودرزی، صیفوری، بحیرایی مسئول کمیته داوران،کریمی دبیر هیات استان ، ترکاشوند رئیس هیات دوومیدانی شهرستان و اعضای هیات شهرستان برگزار گردید،صیفوری ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و خوش آمد گویی به رئیس فدراسیون دوومیدانی به تشریح نیازهای هیأت دوومیدانی این شهرستان پرداخت.

گودرزی رئیس هیأت دوومیدانی استان ضمن بازدید از مجموعه ورزشی شهید ثمری شهرستان از روند پیشرفت ورزشکاران شهرستان ملاردبویژه در بخش بانوان ابراز خوشحالی کرد  وخواستار همکاری های صمیمانه اداره ورزش و جوانان  شهرستان با هیأت استان شدند.

رئیس هیات دوومیدانی شهرستان از رئیس اداره ورزش و جوانان در رابطه با حمایت و سازماندهی و فراهم نمودن امکانات و شرکت ورزشکاران شهرستان در مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست در خصوص مسائل و موضوعات مختلف دوومیدانی شهرستان با تاکید بر موضوع حائز اهمیت حضور تیم دوومیدانی بانوان شهرستان در مسابقات لیگ بحث و  تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز