اجرای طرح مانیتورینگ مرکزی پل های عابر پیاده مکانیزه سطح شهر

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۰:۴۱
کد خبر: ۳۶۷۳۴۵
اجرای طرح مانیتورینگ مرکزی پل های عابر پیاده مکانیزه سطح شهر
اجرای طرح مانیتورینگ پل های عابر پیاده مکانیزه سطح شهر با هدف رفع خطاهای احتمالی و کاهش مدت زمان خاموشی پله برقی ها و آسانسورها صورت می پذیرد.

احمد محبی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد عنوان کرد: به منظور ارتقا خدمات دهی به شهروندان و افزایش سرعت رفع خطاهای روزانه در پل های سطح شهر این سازمان اقدام به اجرای طرح نوآورانه و خلاقانه سیستم مانیتورینگ پل های عابر پیاده مکانیزه نموده است.

وی افزود: سیستم مانیتورینگ شامل دستگاهی مجهز به سیم کارت و حس گر جهت ارتباط با اپراتور و کارشناسان فنی سازمان می باشد که پس از نصب بر روی پله برقی ها و آسانسورها در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی و یا عدم خدمات دهی پله برقی ها و آسانسورها سریعا اطلاعات و خطاهای موجود را به سازمان، اپراتور و نگهبان پل ارسال می نماید و کارشناسان از طریق این سیستم توانایی رسیدگی همزمان به تمامی پل های مکانیزه سطح شهر را خواهند داشت.

محبی با اشاره به اجرای طرح مانیتورینگ بر روی پل عابر پیاده سجاد تصریح کرد: در حال حاضر پل عابر پیاده سجاد مجهز با 6 پله برقی و 2 دستگاه آسانسور به صورت آزمایشی مجهز به سیستم مانیتورینگ می باشد و این در حالی است که پس از بررسی های تخصصی تر این سازمان تجهیز پل های مکانیزه سطح شهر به سیستم مانیتورینگ را با اختصاص اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال در دستور کار خود قرار داده است.

 وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تمامی مشکلات مربوط به پله برقی ها و آسانسورها  با ارسال گزارش از بازدید روزانه کارشناسان و یا سامانه 137 بازه زمانی بیشتری را در برداشت، با اجرای این طرح شناسایی و رفع خطاهای پله برقی ها و اسانسورها آنی و در لحظه صورت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز