نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی،جویبار و سیمرغ:

تنها با وحدت می توان برابر توطئه ها ایستادگی کرد

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۶۷۷۰۷
تنها با وحدت می توان برابر توطئه ها ایستادگی کرد
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تنها با وحدت می توان برابر توطئه ها ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، کمال علیپور به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم، 22 بهمن را به صحنه دلدادگی به آرمان های بلند امام خمینی، مقام معظم رهبری و خون شهدا تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه «امروز دشمنان داخلی و خارجی زیادی قصد دارند تیشه به ریشه نظام و اسلام بزنند» خاطرنشان کرد: تنها با وحدت، همدلی و همزبانی ملت غیور است که می‌توانیم برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی،جویبار و سیمرغ در ادامه گفت: آمریکا مرکز تمام فتنه گری ها علیه ایران است و ما علاوه بر جنگ نظامی دارای جنگ اقتصادی هستیم چرا که بسیاری از کشورها با تحریم های ناجوانمردانه سعی بر آن داشتند کشور پهناور ایران را در موضوعات اقتصادی به زانو درآورند.

علیپور در ادامه با تاکید بر اینکه تنها با وحدت می توان برابر توطئه ها ایستادگی کرد، ادامه داد: موضوعاتی ازقبیل ترور 72 تن از تاثیرگذاران جامعه، ترور رئیس جمهور و نخست وزیر، ترور دانشمندان هسته ای همه اینها نتوانست ملت ایران را از پا درآورد و مردم با حضور حداکثری خود در تمامی عرصه ها برابر توطئه ها ایستادگی کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت سوم در بین دنیا قدرت مردم است، تصریح کرد: استراتژی حضور معنادار مردم در سرنوشت خود است چراکه امروزه همگان ایران اسلامی را با نام رشادت های 8 سال دفاع مقدس می شناسند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز کشور آمریکا و چند تن از کشورهای قدرتمند دنیا مقابل ایران ایستادگی می کنند به واسطه چند موضوع مهم است که ایستادگی و مقاومت مردم در صحنه های اجتماعی، حضور رهبری هوشمند و آگاه به مسایل روز دنیا از آن جمله است.

علیپور در ادامه سخنرانی خود جمهوریت و اسلامیت را دو رکن اساسی نظام حکومتی ایران دانست و گفت: امروز خداوند متعال نعمت نظام جمهوری اسلامی را به ملت ایران عطا کرده که حاصل آن حضور حداکثری مردم در صحنه های انتخابات  است که دشمن را به زانو درآورده است چرا که نظام جمهوری اسلامی از هم جدا شدنی نیست.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ اضافه کرد: در حال حاضر استکبار جهانی از ساخت بمب اتم هراسی ندارد بلکه بیشترین ترس آن از رشد علمی جمهوری اسلامی است و در جهان امروز ابر قدرت کسی است که دارای بالاترین رشد علمی باشد.

علیپور در پایان با تاکید براینکه امروزه ایران اسلامی جزو قدرت برتر منطقه ای در دنیاست، اذعان کرد: همچنین امروزه ایران اسلامی جزو 8 کشور برتر دنیا در حوزه پزشکی، 7 کشور برتر دنیا در حوزه ماهواره، 8 کشور برتر دنیا در حوزه انرژی هسته ای و 7 کشور برتر دنیا در حوزه کشاورزی است که باعث رفع تحریم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز