معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان

طرح نظارت بر عرضه کالاهای ایام نوروزدر لرستان از ۱۵ اسفند ماه اجرا می شود

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۶:۴۰
کد خبر: ۳۶۸۰۳۶
طرح نظارت بر عرضه کالاهای ایام نوروزدر لرستان  از ۱۵ اسفند ماه اجرا می شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:طرح مشارکت دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای نظارت بر عرضه کالاها در ایام نوروز در لرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از  در خرم آباد، سید سعید شاهرخی  در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیزات لرستان با تاکید بر لزوم تشدید بازرسی و نظارت دستگاه‌های ناظر و حکومتی بر بازار عرضه کالا و خدمات، افزود: تنظیم بازار وظیفه ذاتی همه دستگاه‌ها، نهادها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط است.

وی خاطر نشان کرد: سیاست تنظم بازار دفاع از حقوق تولیدکننده، توزیع کننده و مردم به عنوان گیرنده خدمات و کالا بوده و هرچه حضور مسئولان در این حوزه پررنگ‌تر باشد اطمینان مردم نیز بیشتر خواهد شد.

 شاهرخی همچنین خواستار نظارت و بازرسی بیشتر بر حوزه‌های عرضه کالا و خدمات شد و تصریح کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازرسی می کنند و ضروری است ضمن تقویت این اکیپ‌ها، اکیپ‌های مشترک بازرسی با سایر دستگاه‌های دولتی ذیربط نیز تشکیل و نظارت دقیق‌تری بر بازار عرضه کالا و خدمات صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اجرای طرح مشارکت دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان در ایام نوروز اظهار داشت: این طرح از ۱۵ اسفند ماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب شعب سیار در راستای نظارت بر خریدهای نوروزی مردم اجرا می شود، یادآوری کرد: در این طرح برای کنترل بازار و قیمت‌ها برنامه‌های مناسبی تهیه و تدوین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز