بازدید وزیر ارتباطات از اداره‌کل پست استان قم

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۱:۲۸
کد خبر: ۳۶۸۵۸۳
بازدید وزیر ارتباطات از اداره‌کل پست استان قم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان کشوری با حضور در اداره‌کل پست استان قم از بخش های مختلف این اداره‌کل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پست استان قم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه جمعی از مسئولان کشوری در اداره‌کل پست استان قم حضور یافت و از بخش های مختلف این اداره‌کل بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نشست صمیمی با مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم به بررسی مشکلات این حوزه پرداخت .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست اظهار داشت: توجه به مشکلات و مسائل معیشتی کارکنان پست از دغدغه های وزارت است و تلاش می شود که گام های در راستای افزایش حقوق کارکنان برداریم .

واعظی با اشاره به جایگاه پست در نظام اسلامی اضافه کرد: تجارت الکترونیک و دیگر فعالیت‌ها با محوریت IT  در پست انجام می‌شود و امیدواریم با تحولاتی که  در حوزه پست انجام شده به دستاوردهای گسترده‌تری در این بخش برسیم.

یکی  از کارکنان اداره‌کل پست استان قم در این نشست صمیمی، خواستار تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به رسمی شد و گفت: قشر نامه‌رسان اداره‌کل پست مشکلات بسیاری را تحمل می‌کند که امیدواریم با ارائه تجهیزات مناسب‌تر توسط مسئولان از این مشکلات کاسته شود.

وی با بیان اینکه افزایش تسهیلات بانکی کم‌ بهره یکی از نیازهای اداره‌کل پست استان قم است، تصریح کرد: برخی از مشاغل اداره پست از جمله نامه‌رسانی باید در گروه مشاغل سخت قرار گیرد.

اقامه نماز ظهر و عصر و دیدار با آیت الله جوادی آملی از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان قم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز