در چهارمین روز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در اولین جشنواره بزرگ ورزش برای همه گلستان مربیان موثر ورزش گرگان تجلیل می شوند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۷:۵۲
کد خبر: ۳۶۸۷۵۱
در اولین جشنواره بزرگ ورزش برای همه گلستان مربیان موثر ورزش گرگان تجلیل می شوند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان از تجلیل مربیان و پیشکسوتان تاثیرگذار حوزه ورزش گرگان همزمان با برگزاری نخستین جشنواره بزرگ ورزش گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان ،اسماعیل سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان  اظهار کرد: اولین دوره فستیوال ورزش برای همه گرگان با شعار «ورزش همیشه، اعتیاد هرگز» و با هدف ایجاد شور و نشاط برای شهروندان گرگانی و همگانی کردن ورزش پنجشنبه ۱۵ بهمن برگزار می شود.

حاجی آبادی افزود: در این جشنواره که برای نخستین بار در این سطح در کشور برگزار می شود، ۳۰ رشته ورزشی در ۳۰ سالن به طور همزمان مسابقاتی در سطوح شهرستان، استان و کشور برگزار می کنند.

وی درباره زمان آغاز و پایان جشنواره گفت: این برنامه صبح پنجشنبه در زمین فوتبال آزادی گرگان با نواخته شدن زنگ نخستین افتتاحیه آغاز می شود و مراسم اختتامیه عصر همان روز در سالن امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی به دیگر برنامه های آن روز اشاره و بیان کرد: در کنار این جشنواره ورزشی، برنامه های متنوع دیگری مانند بازی های بومی محلی، حرکات نمایشی ژیمناستیک و رزمی، سوارکاری خانوادگی و جشنواره غذا هم برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان تصریح کرد: مراسم اختتامیه با عنوان «جشن بزرگ ورزش برای همه گرگان» در همان روز برگزار می شود و قرار شده از مربیان تاثیرگذار در عرصه ورزش شهرستان تجلیل شود.

به گفته حاجی آبادی، ملاک ما برای تاثیرگذاری تنها موفقیت در عرصه قهرمانی نیست بلکه مربیانی که در عرصه پرورش ورزشکار و سوق دادن نوجوان و جوان به سوی ورزش تلاش کرده اند مورد نظر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز