۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفتند

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۷:۲۰
کد خبر: ۳۶۹۳۴۴
۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفتند
3 واحد تولیدی درب های اتوماتیک و کرکره برقی ، تولید مانکن های فایبرگلاس و تولید پودر شوینده و ظرفشویی امروز با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسیدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، با حضور قربانعلی سعادت استاندار ، عباس حسن خانی فرماندار ارومیه  و جمعی از مسئولین استانی و شهری 3 واحد تولیدی با اشتغال بیش از 50 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در فاز 2 و توسعه شهرک های صنعتی ارومیه به افتتاح رسیدند.

صبح امروز ابتدا کارگاه تولیدی درب های اتوماتیک و کرکره برقی با نام تجاری ABC ، زیربنای 720 مترمربع و با ظرفیت تولید 6میلیون مترمربع با اعتبار 1.5 میلیاردی و با اشتغال 30 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم به بهره برداری رسید.

همچنین کارگاه تولیدی مانکن های فایبرگلاس و پلاستیکی با اعتبار 25 میلیارد ریالی و اشتغال 10 نفر نیز مورد بهره برداری رسید.

آخرین طرح افتتاحی در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه ، واحد تولیدی پودر لباسشویی و ظرفشویی با نام تجاری مروارید بود که با ظرفیت اشتغال 15 نفر و اعتبار 1میلیارد و 300میلیونی و با هدف صادرات به کردستان عراق افتتاح شد.

امیر علی اقدم مدیرعامل این واحد تولیدی گفت : متاسفانه نبود نقدینگی ، راه ارتباطی نامناسب و نبود امکانات اولیه مانند تلفن و گاز از جمله مشکلاتی است که وجود دارد.

وی افزود : مواد اولیه این محصولات عمدتا از ایران تهیه و البته اسانس و آنزیم های اصلی نیز از ترکیه و آلمان تامین می شود ضمن اینکه بسته بندی و کیفیت محصول همگام با استانداردهای روز جهان است.

علی اقدم بازارهای اصلی هدف این محصول را صادرات به کردستان عراق و کشورهای همسایه عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز