امام جمعه پلدختر:

مصلی شهر پلدختر از مشکلات شهرستان است

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۹:۲۹
کد خبر: ۳۶۹۹۳۶
مصلی شهر پلدختر از مشکلات شهرستان است
امام جمعه پلدختر گفت: یکی از مشکلات و نیاز شهرستان پلدختر، تکمیل مصلی این شهر است .

به گزارش خبرنگار برنادر  پلدختر ،حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت : باتوجه به فضای کم مسجد جامع شهر پلدختر که جوابگوی نمازگزاران جمعه نیست انتظار می رود سفر معاون عمرانی استانداری لرستان به پلدختر  مشکلات شهرستان به ویژه بحث  مصلی شهر حل شود .

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اقتدار و اتحاد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن مردم و راز ماندگار انقلاب اسلامی است که مستکبران را نا امید می کند .   

امام جمعه پلدختر بیان کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال جلوه حضور و حماسه را نشان خواهند داد که درس خوبی برای دشمنان خواهد بود و برآیند وحدت و انسجام ملی ما در انتخابات نیز به دنیا ثابت خواهد شد .

وی عنوان کرد : جشن مردمی 22 بهمن در انقلاب ما وجود دارد که نظیر آن در هیچ انقلابی وجود ندارد و صاحبان اصلی آن خود مردم هستند و این امتیازی برای ملت است .

سوری با بیان این که 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است،گفت  : هر ساله این جشن در جای جای کشور ایران با حضور مردم برگزار می شود و مردم در همه جای کشور این حضور مغتنم می شمارند .

وی 22 بهمن را روز عظمت انقلاب و مردم ایران بر شمرد و  تصریح کرد  : حضور مردم در صحنه برای دشمنان ازبمب اتم خطرناک تر است و دشمنان از این هراس دارند و تبلیغ می کنند که مردم خسته شده اند اما مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت و بی سابقه و نمونه خود در روز 22 بهمن ماه جاری تو دهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

وی  با بیان این که انتخابات باید فرصتی برای وحدت ملی باشد خاطر نشان کرد  : حفظ آرامش مردم مهم ترین مسئله در انتخابات است و  حضور مردم در انتخابات موثر و همراه با انتخاب آگاهانه باشد و باید با بصیرت عمل کنیم و کاندیداها و همه موظف هستند از قانون تبعیت کنند و به دستاوردهای حاصل از خون شهدا صیانت و وفادار باشند .

سوری اظهار داشت : ما باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم همانگونه که انتخابات یک تکلیف است انتخاب فرد اصلح واجب است و باید کسی را انتخاب کرد که درد آشنای مردم و مدافع حقوق آنها باشد . #

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز