نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رای ایران در تصمیم گیری های جهان تاثیر گذار است

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۸:۴۰
کد خبر: ۳۷۰۲۲۲
رای ایران در تصمیم گیری های جهان تاثیر گذار است
آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت:هم اینک به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی جایگاه خوبی در دنیا دارد به طوری که بسیاری از تصمیم گیری های جهانی با رای ایران انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان،  آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در شورای اداری سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: هم اینک به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی جایگاه خوبی در دنیا دارد به طوری که بسیاری از تصمیم گیری های جهانی با رای ایران انجام می شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: مردم ایران اسلامی به خوبی عظمت انقلاب را درک می کنند اما نکته مهم تلاش برای حفظ ارزش های این نظام الهی است.

عضو خبرگان رهبری افزود: دهه مبارک فجر نشان دهنده انجام شدن یک امر محال بود که به دست مردم و با رهنمود های امام راحل رقم خورد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: انقلاب ما متفاوت بود و با انقلاب روسیه و فرانسه قابل قیاس نیست.

وی افزود: بی شک دوام و رمز ماندگاری این است که واحد شویم و یک ملت واحد را شکل دهیم.

علی اوسط هاشمی در ادامه بیان کرد: رمز ماندگاری توان بنیه اداری ، مدیریتی ، خلاقیت و ارتباطات است ، نمی شود از مردم سخن گفت و ارزیابی آن ها را کتمان کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسی نیست که باور نکند که ایران ارکان استراتژی در جهان است و این برگرفته از قدرت خود ساخته ایران است.

 وی به سخنرانی دیروز رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: آقای اوباما در سخنرانی اش نکته ای جالبی گفت ، اسلام بر موضع صلح طلبی است و رسانه ها این مهم را کتمان کرده اند.

هاشمی تاکید کرد: حضور مردم یک سرمایه ماندگار است و ما به این حضور نیاز داریم و از این ظرفیت برای انتخابات 7 اسفنذ استفاده می کنیم.

 

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز با تبریک ایام دهه فجر گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران نه تنها برکات بی شماری برای کشور داشت بلکه در سطح جهانی نیز تاثیرهای بسزایی داشته است.

 

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران موجب ایجاد بیداری در تمام ملت های مسلمان شد و این امر سبب قیام آنان بر علیه قدرت های استبدادی و خودکامه جهانی شده است.

 

وی افزود: هم اینک در خاورمیانه اختلاف هایی وجود دارد که باید از طریق مذاکره حل شود.

 

وی تصریح کرد: مسلمانان باید همواره در کنار یکدیگر بوده تا دشمن از اختلاف سوء استفاده نکند.

 

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان خاطر نشان کرد: مدیران در ایام دهه فجر باید تلاش کنند تا مردم را از راه های مختلف خوشحال کرده و سبب ایجاد امید در آنان شوند.

 

مولوی اسماعیل زهی بیان کرد: عفو زندانیان در ایام الله دهه فجر از مواردی است که می تواند سبب خوشحالی و ایجاد انگیزه در مردم شود.

 

امام جمعه مسجد مکی زاهدان افزود: مردم باید مسافرت هایی که برای تعطیلات آخر این هفته در نظر گرفته را لغو و در راهپیمایی روز ملی 22 بهمن شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز