جدال سخت خیبر خرم آباد با گیتی پسند اصفهان

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۲:۲۳
کد خبر: ۳۷۰۸۵۹
جدال سخت خیبر خرم آباد با گیتی پسند اصفهان
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نماینده شایسته لرستان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال نوزدهم بهمن ماه جاری میزبان گیتی پسند اصفهان است.  

تیم خیبر خرم‌آباد پس از پیروزی شیرین خارج از خانه در مقابل آلومینیوم هرمزگان که دوشنبه گذشته به دست آمد، بعد از ظهر دوشنبه این هفته نیز در هفته بیست و پنجم ساعت 14:00 در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف تیم اصفهانی می‌رود.  

شاگردان واهیک طروسیان این هفته دیداری سخت مقابل تیم سخت‌کوش خیبر خرم‌آباد آن هم در مقابل هزاران تماشاگر تیم حمیزبان دارند. خیبر پس از یک مقطع افت و سقوط در جدول این روزها شرایط خوبی پیدا کرده و تا رده دهم بالا آمده است.
نکته جالب توجه این است که با محاسبه امتیازات تیم‌های لیگ یک در دور برگشت می‌بینیم که تیم خیبر خرم‌آباد پس از ماشین‌سازی تبریز و ایران‌جوان در رده دوم دور برگشت قرار دارد.

جالب‌تر آن که همین ماشین‌سازی در دور برگشت 4 پیروزی و یک شکست داشته که آن یک شکست هم مقابل خیبر بوده و ایران‌جوان هم 2 هفته قبل از پایان دور رفت در زمین خودش 3 بر صفر مغلوب خیبر شده است و در دور برگشت تا کنون فقط خیبر طعم شکست را بین تیم‌های لیگ دسته اول نچشیده است.

علی نیکبخت با خیبر در نیم فصل دوم تا کنون نتایج خوبی را کسب کرده است تا جایی که از 5بازی نیم فصل دوم 3 پیروزی و 2 تساوی را به دست آورده است و از رده پانزدهم، به مکان دهم در جدول رسیده اند. 

خیبری‌ها خوب می دانند که با پیروزی در دو بازی پیشه رو که هر دو در خرم آباد برگزار می شود می توانند علاوه بر تثبیت خود در لیگ دسته اول، نگاهی به جمع بالا نشینان جدول داشته باشد.

از سوی دیگر وضعیت گیتی پسند کاملاً متفاوت است و حال و روز خوشی را این تیم اصفهانی ندارد چرا که در نیم فصل دوم از 5 بازی 1 پیروزی ، 2 تساوی ، 2 شکست را تجربه کرده است و در بازی هفته قبل خود در اصفهان با یک گل مغلوب داماش گیلان شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز