۶ پروژه با بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۰۷:۵۴:۳۴
کد خبر: ۳۷۲۱۲۱
۶ پروژه با بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد
۶ پروژه با بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، شش پروژه با بیش از 240 میلیارد ریال اعتبار ظهر امروز توسط استاندار لرستان با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار خرم‌آباد و جمعی از مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، در حاشیه مراسم افتتاح شرکت کیک و شیرینی پانیذ در شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: اگر به دنبال توسعه، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان لرستان هستیم، باید حضور مردم در این زمینه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید مدیران واحدهای تولیدی استان کمک شوند و تسهیلات لازم در اختیار این افراد قرار داد، افزود: تسهیلات لازم در اختیار مدیر شرکت شیرینی پانیذ قرار گیرد تا تجهیزات خود را افزایش دهد.

استاندار لرستان عنوان کرد: اگر مدیر شرکت شیرینی پانیذ در هر شهرستانی نمایندگی ایجاد کند به هر نمایندگی 50 میلیون تومان وام با بهره چهاردرصدی از محل صندوق کارآفرینی امید داده می‌شود.

منوچهر سوری، مدیرعامل شرکت شیرینی پانیذ نیز در این مراسم اظهار داشت: این قابلیت را داریم که به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم، احداث این تولیدی در سال 91 شروع‌شده که تا آذرماه امسال کار احداث آن به طول انجامید.

وی افزود: هزینه ساخت بالغ‌بر سه میلیارد تومان بوده و 65 نفر با دو شیفت کاری استغالزایی ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شیرینی پانیذ عنوان کرد: روزانه دو تن شیرینی تولید می‌شود که فقط مصرف استان را تأمین می‌کند که اگر تجهیزات لازم و ماشین‌آلات به‌روز فراهم شود، می‌توان تولید و اشتغال‌زایی بیشتری ایجاد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز