فرماندار الشتر خبر داد:

افتتاح صد طرح عمرانی در الشتر

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۰۸:۲۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۲۱۲۲
افتتاح صد طرح عمرانی در الشتر
فرماندار لشتربا تشریح عملکرد دولت در این شهرستان گفت: در ایام‌الله دهه فجر، صد طرح عمرانی در الشتر به بهره‌برداری رسیده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، قدرت‌الله فلاح‌نژاد» در جمه خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد موفق دولت‌، عملکرد موفق نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما با اجرای برجام، حقانیت این نظام و ملت ایران اسلامی را ثابت کردیم و این امر، کار بسیار بزرگی بوده که دولتمردان موفق ما توانسته‌اند آن را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه برجام فرصت‌های جدید و اثرات مثبت و سازنده‌ای برای کشور داشته است افزود: مقام معظم رهبری بر اجرای اقتصاد مقاومتی تأکیدات بسیاری داشته‌اند که اجرایی شدن برجام در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی اثرگذار خواهد بود.

فرماندارالشتر ادامه داد: کاهش اتکا به صادرات نفت، از دیگر مواردی است که در راستای اقتصاد مقاومتی انجام صورت گرفته است چرا که در پنج-شش سال قبل سهم درآمدهای نفتی برای بودجه، بیش از 60درصد بوده و ما مفتخریم که اعلام کنیم که این دولت، رقم اتکا به نفت در بودجه را به 25درصد کاهش داده که اقدامی بسیار بزرگی‌ است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان سلسله، پیشرفت‌های صورت گرفته در موضوع اشتغال‌زایی را قابل توجه دانست و گفت: در دهه مبارکه فجر، 100طرح عمرانی-اقتصادی به بهره‌برداری رسیدند که ارزش این پروژه‌ها 48میلیارد تومان بوده و 37میلیارد تومان نیز تسهیلات برای آنها پرداخت شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده، در مجموع برای 399 نفر شغل ایجاد شده است.

فلاح‌نژاد در ادامه به افتتاح پست گرین اشاره و ابراز داشت: با افتتاح پست 230کیلو ولت گرین، برق پایدار را در بخش‌های خانگی، اداری، بازرگانی، تجاری و صنعتی شهرستان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بیشتر روستاهای سلسله از نعمت گاز بهره‌مند هستند تصریح کرد: 13روستای شهرستان سلسله از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و این شهرستان از لحاظ گازرسانی رتبه اول در استان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار سلسله افزود: در بخش مخابرات با پیگیری‌هایی که اخیراً صورت گرفته، تا قبل از انتخابات، شهرستان از اینترنت پرسرعت 3G برخوردار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: طرح‌هایی که در بخش راه و جاده در شهرستان تعریف شده‌اند و تعدادشان هم کم نیست، با تأمین اعتبارهایی که از این به بعد صورت خواهد گرفت، به اجرا خواهند رسید و شاهد تأثیرات مثبت آن خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز