ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در منطقه آزاد ماکو

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۲:۲۷
کد خبر: ۳۷۲۲۷۷
ارائه خدمات  الکترونیک ثبتی در منطقه آزاد ماکو
مرتضی ادب مدیرکل ثبت شرکت های کشور و امیر جوان کیا مدیر کل ثبت، اسناد و املاک آذربایجان غربی با حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو دیدار کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، امیر جوان کیا مدیر کل ثبت، اسناد و املاک آذربایجان غربی که بهمراه ادب مدیرکل ثبت شرکت های کشور به منطقه آزاد ماکو سفر کرده بودند با اشاره به تلاش اداره کل ثبت استان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در این منطقه گفت : با استفاده از سیستم های نوین و با عملکرد سریع تر قصد داریم خدماتی در خور شایسته را در این منطقه ارائه دهیم.

وی افزود : در حال حاضر عملکرد سازمان ثبت در استان نسبت به کشور در سطح قابل قبولی است که امیدواریم با ارائه خدمات بهتر آنرا ارتقا دهیم.

حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نیز با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را برای بروز کردن ثبت شرکت‌ها در منطقه ازاد انجام دهیم، خاطرنشان کرد: با بروز کردن فن‌آوری در این حوزه می‌توانیم، خدمات بیشتر و بهتری برای مردم و صاحبان سرمایه در منطقه آزاد ماکو ارائه دهیم.

مرتضی ادب، مدیرکل ثبت شرکت‌های کشور نیز با بیان اینکه آمادگی داریم تمام سرویس‌های الکترونیکی شرکت‌ها را به منطقه آزاد ماکو ارائه دهیم، گفت: تلاش داریم ضمن حفظ استقلال مناطق آزاد، سیستم جامع ثبت شرکت‌ها تعریف شود که این امر می‌تواند خروجی بهتر و کامل‌تری را در اختیار سازمان قرار دهد.

وی همچنین از اجرای پروژه جدید در رابطه با شهرهای فرودگاهی خبر داد که با توجه به راه‌اندازی فرودگاه منطقه آزاد ماکو در آینده نزدیک استفاده از این امکان نیز می‌تواند در جهت بهبود عملکرد ثبت و فعالیت شرکت‌ها در منطقه آزاد ماکو شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز