بمناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان رباط کریم برگزار شد:

مسابقات کاراته سبک فودوکان شوتوکان کشوری

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۶:۵۹:۴۰
کد خبر: ۳۷۲۶۰۷
مسابقات کاراته سبک فودوکان شوتوکان کشوری
همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات کاراته سبک فودکان شوتوکان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت 320 کاراته‌کا در شهرستان رباط کریم برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران،یک دوره مسابقات کاراته سبک فودوکان شوتوکان کشوری با عنوان جام فجر در سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با شرکت 320 کاراته‌کا شهرستان رباط کریم  در رده های برگزار شد.

خاطر نشان میگردد در این دور از مسابقات که با نام جام فجر برگزار شد، چهره‌های برتر کاراته، شیهان فردین نادری‌نژاد رئیس سبک در ایران و جنوب آسیا، فاطمه قوام ‌پور نایب رئیس سبک در ایران و جنوب آسیا، شیهان علی‌اصغر پورابراهیم رئیس هیئت کاراته شهرستان رباط کریم و دبیر سبک در ایران و جنوب آسیا و نیز رضا رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن ورزشی شهرستان رباط کریم حضور داشتند.

گفتنی است در این تورنمت نمایشی کاتا با حضور تعداد زیادی ازورزشکاران در حضور اساتید وکاراته‌ کاهایی از استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان، تبریز، کرمانشاه. مازندران و کردستان در مجموعه ورزشی آزادگان شهرستان رباط کریم طی دو روز بر روی تشک حاضر شدند و با سوت داور به مبارزه بسیار نفس‌گیری پرداختند.

در پایان این رقابت های نفس گیرتیم شهرستان رباط کریم از  استان تهران مقام اول، استان آذربایچان شرقی مقام دوم و استان کرمانشاه مقام سوم را کسب کردند.

photo_2016-02-12_20-25-13photo_2016-02-12_20-25-05photo_2016-02-12_20-25-23

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز