قدردانی استاندار ونماینده ولی فقیه از شور و مشارکت مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۸:۱۹
کد خبر: ۳۷۲۸۹۱
قدردانی استاندار ونماینده ولی فقیه از شور و مشارکت مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در لرستان واستاندار این استان در پیامی مشترک از مردم این استان برای شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنااز خرم آباد، استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی از حضور پرشکوه و کم نظیر مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی نمودند.
در این پیام مشترک آمده است: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن که با حضور حماسی ،پر شور و کم نظیر مردم همیشه در صحنه لرستان همزمان با سراسر کشور در اقصی نقاط این استان ولایت مدار صورت گرفت، ندای بیعت مردم این استان را با آرمانهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه جهانیان رساند.
ماه بهمن و دهه فجر سر آغاز عصر سربلندی و سرافرازی مردم سربلند ایران اسلامی است و با حضور دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن روز بزرگ استقامت و پیروزی، ملت پایمرد و مقاوم ایران که هیچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی آورند
و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانیت خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا به سرکردگی آمریکا و اسراییل ایستادگی میکنند ،نفرت خود را از استکبار جهانی فریاد می زنند و لرزه بر اندام تمام دشمنان این آب و خاک می اندازند.
اینجانبان از حضور آگاهانه و پرشور مردم نجیب و فهیم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و تداوم بیش از پیش، عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی و استان از درگاه ایزد یکتا مسئلت داریم.
سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد- هوشنگ بازونداستاندار لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز