جبار قوچان‌نژاد:

باید بادقت ظاهر شویم

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۸:۰۸:۳۷
کد خبر: ۳۷۳۰۵۸
باید بادقت ظاهر شویم
تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) در ادامه مسابقات سوپرلیگ والیبال کشور و در مرحله نخست از دور پلی‌آف، عصر امروز از ساعت 17 در سالن مهران مشهد، به مصاف شهرداری تبریزی می‌رود که از بازیکنانی همچون مصطفی صنوبر بهره می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، «جبار قوچان‌نژاد» در خصوص دیدار حساس امروز تیمش گفت: «امیدواریم تا بتوانیم گام نخست را محکم برداریم. حریف امروز ما، شهرداری تبریز جزو تیم‌های خوب و پرمهره سوپرلیگ والیبال 94 است که تا به اینجای لیگ نیز خوب کار کرده اما شاگردانم ثابت کرده‌اند که همواره در خدمت تیم و مردم شهر خود هستند. در طول فصل با وجود همه مشکلات ریز و درشتی که داشتیم توانستیم نتایجی خوب و در خور شان کسب کنیم و امروز نیز به میدان می‌رویم تا شرایطی رویایی را رقم بزنیم و با وجود اینکه حریفی پرمهره داریم، اما پیروز شویم و مایه خوشحالی و مباهات والیبال استان شویم.

 قوچان‌نژاد با اشاره به شرایط خاص بازی امروز تصریح کرد: قطعا نخستین بازی در مرحله پلی‌آف شرایط خاص خود را دارد و باید با دقت در این دیدار ظاهر شویم تا گام نخست را محکم برداریم. در دیدار قبلی نیز که با این تیم در قالب مرحله گروهی برگزار کردیم، در تبریز و در آن جو خاص، توانستیم 2 ست متوالی را به شکل قاطعانه پیروز شویم و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کنیم. پس از آن با توجه به فاصله کم زمانی میان دیدار پلی‌آف مجدد با تبریزی‌ها برای اینکه مبادا بازیکنان اصلی تیم دچار مصدومیت شوند، از نیروهای جوان خود استفاده کردیم.

قوچان‌نژاد خطاب به هواداران والیبال خراسان تصریح کرد: امیدوارم در سالن مهران، جای سوزن انداختن نباشد و شاهد حمایت یکپارچه از بازیکنانی باشیم که عاشقانه برای موفقیت تیم شهر خود تا به امروز جنگیده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز