معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان خبر داد:

ایجاد زیر ساخت ها لازم برای بهره گیری از ussd در ستادهای اصلی انتخابات

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۳:۳۵
کد خبر: ۳۷۴۰۷۵
ایجاد زیر ساخت ها لازم برای بهره گیری از  ussd در ستادهای اصلی انتخابات
ناصر محمدطاهری با بیان اینکه در رابطه با انتخابات، بستر ussd فراهم شده که ارتباطی به اینترنت مخابرات ندارد و فقط ستادهای اصلی مد نظر است، افزود: برای این ستادها نظیر بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و استانداری ‌ارائه خدمات اینترنتی پرسرعت پیش‌بینی شده است.

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان:

زیرساخت مخابراتی برای برگزاری انتخابات در همدان مهیاست

 از آمادگی کامل شرکت مخابرات همدان برای برگزاری مطلوب انتخابات خبر داد.

 

 

 

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان از انجام اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات مخابراتی به ویژه اینترنت پرسرعت در ایام انتخابات خبر داد و اظهار کرد: سرویس‌دهی شبکه در همه قسمت‌ها به صورت شیفت 24 ساعته تعریف شده که در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای کار انجام شده و بستر مناسب برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات فراهم شده است، گفت: این اقدامات از ماه‌ها پیش آغاز شده است.

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان با بیان اینکه در رابطه با انتخابات، بستر ussd فراهم شده که ارتباطی به اینترنت مخابرات ندارد و فقط ستادهای اصلی مد نظر است، افزود: برای این ستادها نظیر بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و استانداری ‌ارائه خدمات اینترنتی پرسرعت پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه پهنای باند بر اساس درخواست استانداری ارتقا یافته است، گفت: پیش‌بینی لازم صورت گرفته و پهنای باند مورد نیاز قبلاً توسعه یافته است.

محمدطاهری با بیان اینکه علاوه بر فراهم کردن بستر ussd بستر پشتیبانی پیش‌بینی شده و در شبکه ارتباطی استان تعریف شده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات به سمت وزارت ارتباطات کشور هدایت شده و تست‌های لازم بر روی آن صورت گرفته است که از این منظر مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکت مخابرات در قسمت‌های مختلف متناسب با گستردگی کار تمام‌وقت به ارائه خدمات خواهند پرداخت، افزود: شرکت مخابرات آماده ارائه خدمات بهتر است که امیدواریم مشکلی در این زمینه نباشد و اختلال در شبکه اینترنت نیز ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز