رئیس شورای اسلامی مشهد:

گفتمان شورا باید در راستای رهنمودهای رهبری باشد

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۳:۵۳
کد خبر: ۳۷۴۱۴۳
گفتمان شورا باید در راستای رهنمودهای رهبری باشد
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: گفتمان ما در شورای اسلامی شهر باید در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، اهداف انقلاب و امام راحل (ره) باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن انتظاری هروی صبح امروز در مراسم معارفه ریاست جدید روابط عمومی شورای اسلامی شهر که در ساختمان تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شورای شهر در ارتباط با مباحث تشکیلاتی و اداری در شرایط کنونی که اعضاء شورا 25 نفر می باشند توقعات بسیاری را از حوزه روابط عمومی در جهت حرکت هر چه سریع تر به سمت توسعه دارا می باشند.

وی بیان کرد: در شرایط امروز جامعه ما، شهر مشهد در حوزه مدیریت شهری دارای پتانسیل های بسیار زیادی می باشد که استفاده از این ظرفیت ها می تواند باعث خشنودی مردم، مقام معظم رهبری و امام رضا (ع) شود.

انتظاری هروی در ادامه عنوان کرد: ما ادعا می کنیم که از نظر شرایط کاری، چهارمین شورای اسلامی شهر مشهد شرایط بسیار خوبی را در زمان کنونی تجربه می نماید به طور مثال می توان به حضور شخص رئیس جمهور برای افتتاح پروژه قطار شهری مشهد با وجود داشتن برنامه های فراوان دیگر در دهه مبارک فجر و یا بازدید هیات فرانسوی از شهر مشهد اشاره نمود که این امر نشان دهنده جایگاه بالای شهر مقدس مشهد در کشور، منطقه و جهان می باشد.

وی افزود: ما باید تمامی پتانسیل های شهر را به هر طریقی که می توانیم به تصویر بکشیم و در این راه ما نیازمند یک پل ارتباطی بسیار فعال و مطمئن میان شورا و مردم هستیم که این پل ارتباطی همان حوزه روابط عمومی می باشد.

انتظاری هروی در پایان اظهار کرد: گفتمان ما در شورای اسلامی شهر باید در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، اهداف انقلاب و امام راحل (ره) باشد و هیچگاه نباید مردم را دلسرد بلکه باید آنان را به زندگی امیدوار نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز