به میزبانی مشهد صورت می گیرد؛

برگزاری اجلاس سفرای کشورهای اسلامی در نیمه دوم سال ۹۵

۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۷:۴۹
کد خبر: ۳۷۵۱۳۳
برگزاری اجلاس سفرای کشورهای اسلامی در نیمه دوم سال ۹۵
استاندار خراسان رضوی از برگزاری اجلاس سفرای کشورهای اسلامی در نیمه دوم سال 95 در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان  در چهارمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری ملی پایتخت فرهنگ اسلامی «مشهد2017 » اظهارکرد: یکی از اهداف برنامه های مشهد 2017 گسترش تعاملات بین عناصر فرهیخته کشورهای اسلامی است.

وی در خصوص تامین بودجه این رویداد مهم فرهنگی اظهار داشت: مکاتباتی با مرکز برای افزایش میزان تخصیص بودجه متمرکز وزارت خانه ها به مشهد مقدس از 8 به 10 درصد صورت گرفته است .

استاندار خراسان رضوی خواستار پیگیری وزیر ارشاد برای تخصیص مقدار بیشتری از بودجه سال 94 استان برای اجرایی شدن برنامه های مشهد 2017 شد.

وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با 28 دستگاه اجرایی، وزارت خانه و سازمان تصریح کرد: این مکاتبات در حوزه های مختلفی از قبیل؛ هوشمندسازی، مسائل فرهنگی، زنان و الگوی ایرانی و اسلامی،  بهداشت و درمان، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، صنایع دستی و تاسیس موزه ها و انتشار قرآن های فاخر در دست پیگیری است.

در این جلسه ستادهای رخدادهای فرهنگی، شهری، عمرانی و دبیرخانه مشهد 2017، کمیته بین الملل و بخش مسابقه لگو گزارش هایی در رابطه با اقدامات صورت گرفته به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز