جادری در آئین تقدیر از پرستاران تامین اجتماعی هرمزگان:

پرستاران فرشته نجات بیماران هستند/با تجهیز بیمارستان خلیج فارس خدمات بیشتری به مردم ارائه می شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۰:۴۰
کد خبر: ۳۷۵۳۷۴
پرستاران فرشته نجات بیماران هستند/با تجهیز بیمارستان خلیج فارس خدمات بیشتری به مردم ارائه می شود
استاندار هرمزگان گفت: در واقع پرستاران فرشته نجات بیماران هستند و کار پرستار کاری سخت است و حضور پرستاران موجب نجات بیماران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در آئین تقدیر از پرستاران نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای راه اندازی بخش قلب بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس، عنوان کرد: با توجه به اینکه تامین اجتماعی 50 درصد جمعیت استان هرمزگان را تحت پوشش دارد نیاز بود بخش قلب و تجهیزات آنژیوگرافی در این بیمارستان راه اندازی شود که در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، این درخواست مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه تامین اجتماعی در استان هرمزگان، افزود: این مجموعه خدمتی بی منت و صادقانه در جهت آرامش دادن به طبقه کارگر داشته است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در بخش بیمارستانی هم خدمات قابل توجهی توسط تامین اجتماعی هرمزگان ارائه می شود که برای مدیران این مجموعه یک ارزش است و در آینده با تجهیز بیشتر بیمارستان خلیج فارس مردم از این خدمات بیشتر بهره مند می شوند.

جادری در ادامه حضور پرستاران را برای بیماران بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: در واقع پرستاران فرشته نجات بیماران هستند و کار پرستار کاری سخت است و حضور پرستاران موجب نجات بیماران می شود.

وی بیان داشت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و بردباری و تحمل مشکلات هستند که ولادت ایشان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده و پرستاران باید این حضرت را الگوی خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز