رییس‌ کل دادگستری استان قزوین:

سیاست کلی قوه قضاییه فراجناحی است

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱:۵۱
کد خبر: ۳۷۵۵۰۸
سیاست کلی قوه قضاییه فراجناحی است
انصاری: سیاست کلی قوه قضاییه فراجناحی است و دید سیاسی در حوزه دادگستری جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جمال انصاری با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه و پیشرفت فضای مجازی در سال های گذشته شتاب فوق العاده ای داشته و این در حالی است که فضای مجازی نمی تواند جایگزین رسانه های مطبوعاتی و نوشتاری شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رسانه انحصاری وجود ندارد و رسانه ها در زمینه مدیریت و آگاه کردن افراد در راستای گرایش افراد به امور رسانه ای فعالیت می کنند باید اقتصاد محوری در کنار رسانه محوری باشد.

انصاری افزود: سیاست کلی و تبیینی قوه قضاییه فراجناحی است و نگاه سیاسی در حوزه دادگستری جایگاهی ندارد و قوه قضاییه سعی دارد همچنان نگاه کاملا مستقل و فراجناحی و غیر سیاسی داشته باشد.

رییس ‌کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: دادگستری استان ارتباط خوبی با مطبوعات دارد و در 4سال گذشته کمترین پرونده در حوزه مطبوعات را داشته است و قوه قضاییه اقدامات خود را در راستای آرام سازی فضای رسانه ای انجام می دهد چراکه نگاه قوه قضاییه به رسانه یک نگاه حمایتی است.

انصاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهم ترین رسالت رسانه و مطبوعات آگاه‌ سازی مردم است باید سطح کیفی و کمی رسانه و مطبوعات افزایش پیدا کند که نسبت به سال های گذشته رشد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: مطبوعات و رسانه ها باید تلاش کنند سطح آگاهی و تدبیر در حوزه رسانه در مسیر رشد و تکامل فرهنگی ادامه پیدا کند و دامنه تخلفات و انحرافات کاهش پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز