مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد؛

حفر ۳۶ حلقه چاه جذبی برای جلوگیری از هدر رفت آب های سطحی در قزوین

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷:۵۲
کد خبر: ۳۷۵۵۵۵
حفر ۳۶ حلقه چاه جذبی برای جلوگیری از هدر رفت آب های سطحی در قزوین
منتظری: برای جلوگیری از هدر رفت آب های سطحی 36 حلقه چاه جذبی در قزوین حفر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مجتبی منتظری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه امسال 36حلقه چاه جذبی برای جلوگیری از هدر رفت آب های سطحی در قزوین حفر شده است، گفت: این چاه ها کار جمع آوری آب های سطحی و جلوگیری از هدر رفت روان آب های ناشی از بارش برف و باران را برعهده دارند.

وی افزود: 32حلقه چاه جذبی در محدوده منطقه یک با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800میلیون ریال و چهار حلقه چاه در منطقه دو با هزینه ای بالغ بر 230میلیون ریال حفر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار کرد: سطح منطقه یک به واسطه شیب شمالی-جنوبی شهر، بیشترین میزان آب های سطحی را از سایر مناطق دریافت می کند به همین منظور تعداد چاه های حفر شده در سطح این منطقه بیشتر است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر 2هزار و 72حلقه چاه جاذب در سطح شهر وجود دارد که هر ساله 10درصد آن طبق برنامه ای مدون توسط سازمان حفاری، بازبینی، لایروبی و گسترش داده می شود.

منتظری در پایان خاطرنشان کرد: گسترش سطح شهر و پوشش معابر با مصالح نفوذناپذیر موجب افزایش روان آب ناشی از نزولات جوی به میزان چندین برابر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز