آمادگی فودسیتی مسکو برای همکاری با فعالین مواد غذایی ارومیه

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵:۱۳
کد خبر: ۳۷۵۶۶۰
آمادگی فودسیتی مسکو برای همکاری با فعالین مواد غذایی ارومیه
معاون سرمایه گذاری شهرداری ارومیه از اعلام آمادگی مدیر عامل "فود سیتی" مسکو برای همکاری با فعالین مواد غذایی ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، داود ندیم ، معاون اقتصادی شهرداری ارومیه از اعلام آمادگی مدیر عامل  فود سیتی مسکو برای همکاری با فعالین مواد غذایی ارومیه خبر داد.

ندیم افزود: در جریان سفر اخیر به مسکو ، طی مذاکراتی که با  مدیر عامل فود سیتی مسکوداشتیم، ایشان آمادگی خود را برای هرنوع همکاری با فعالین مواد غذایی  ارومیه ای اعلام نمودند.

وی با بیان اینکه فود سیتی مسکو  مرکز ثقل میوه و مواد غذایی روسیه بزرگ است، اضافه کرد: هزاران شرکت ، تاجر ، صادرکننده  و فعالین مواد غذایی  از کشورهای مختلف جهان در آن فعالیت مینمایند و قسمت اعظم مواد غذایی روسیه از این مگا بازار تامین میشود.

ندیم خاطرنشان کرد: شرکتهای مختلفی از ایران نیز در این بازار حضور دارند از جمله شرکت گنجینه آتیه  متعلق به شهرداری تهران در این بازار حضور دایمی و نماینده ی مستقر دارد.

معاون اقتصادی شهرداری ارومیه در پایان گفت: ایرانی های علاقمند هم میتوانند بصورت موقت یا دایم در این بازار فعالیت نمایند خصوصا فعالین حوزه میوه ، سیب و انگور ، مواد غذایی ازجمله  تولید کنندگان و عرضه کنندگان نقل ارومیه میتوانند با ایجاد ارتباط با شرکتهای ایرانی مستقر در فود سیتی یا اجاره موقت یک ماهه  یا بلند مدت  در بازار مذکور حضور یابند.

گفتنی است معاون سرمایه گذاری شهرداری ارومیه به همراه مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار طی سفری به شهر مسکو روسیه و در دیدار با مسئولان شهرداری مسکو و نیز فعالان اقتصادی مسکو، امکان همکاری های مختلف شهرداری ارومیه در زمینه های مختلف بویژه بازاریابی سیب و انگور ارومیه را بررسی کردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز