فرمانده انتظامی استان لرستان :

در حوزه خورده‌فروشان فقط برخورد قضایی و انتظامی جوابگو نیست بلکه نیاز به یک عزم ملی وجود دارد

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۷۴۵
در حوزه خورده‌فروشان فقط برخورد قضایی و انتظامی جوابگو نیست بلکه نیاز به یک عزم ملی وجود دارد
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در حوزه خورده‌فروشان فقط برخورد قضایی و انتظامی جوابگو نیست بلکه نیاز به یک عزم ملی وجود دارد و در برخی از مناطق استان نیاز است همه دستگاه‌های مربوطه پای‌کار بیایند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، سردار محمد قنبری  در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ستاد فرماندهی استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر جامعه فضای انتخاباتی دارد و مردم خود را برای امتحان بزرگ دیگری آماده می‌کنند، همان‌گونه که در 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انتخاب کرده و دین خود را به‌نظام ادا کرده‌اند.

وی افزود: در زمینه کارهای انتخاباتی، نیروی انتظامی استان لرستان در شش‌ماه گذشته کار را شروع کرده، جلسات متعددی در این راستا برگزار شده و اسناد مربوط به پنج دوره انتخابات گذشته مرور و نقاط قوت و ضعف آنها مشخص‌شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: با پیش‌بینی‌های لحاظ شده در رابطه با تأمین امنیت، نفرات کافی در نیروی انتظامی استان از هم‌اکنون مشخص و در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه‌های انتخاباتی قرار داده تا احکام برایشان صادر شود.

وی بیان کرد: بلوک‌بندی برای افسران گشت انجام‌شده که هر افسری یک بلوک مشخصی در ارتباط با تأمین امنیت داشته و اختیار، توان و امکانات کافی به آن‌ها اهداشده است.

قنبری تصریح کرد: در هر حوزه انتخابیه علاوه بر مأمورانی که برای تأمین امنیت شعب در نظر گرفته‌ شده، نیروهای کافی جهت احتیاط  در همه شهرستان‌ها در کنترل فرماندهی شهرستان قرار گرفته است. همچنین در هر شهرستان یک نیروی ضربت لحاظ  شده تا در صورت نیاز به کمک، در کم‌ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: تمام کارکنان نیروی انتظامی استان در زمینه انتخابات توجیه و آموزش‌ دیده‌اند و آمادگی کامل برای تأمین امنیت در انتخابات دارند.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی که دارد از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند، اظهار داشت: در ایام انتخابات در ستادهای انتخابی کاندیداها مراقبت و امنیت برقرار می‌شود و اگر در هر ستادی برخلاف قانون تخلفی انجام شود، برخورد قانونی می‌شود.

قنبری افزود: تاکنون روند انتخاباتی استان به‌ صورت طبیعی بوده و هیچ مشکلی ایجاد نشده است؛ برای ایام باقی‌مانده انتخابات نیز آمادگی کامل را در سطح استان داریم و نیروهای انتظامی به‌‌صورت شبانه‌روزی در این راستا فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برابر با قانون هرکدام از کاندیداها تا چهار ستاد می‌توانند داشته باشند، عنوان کرد: علاوه بر نیروهای استان، نیروهای کمکی نیز از مرکز پیش‌بینی‌شده و تا چند روز آینده در استان حضور می‌یابند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با عنوان اینکه برای انتخابات از 110نفر پلیس افتخاری استفاده می‌شود، بیان کرد: قبل از انتخابات مانوری جهت آغاز حرکت نیروها به سمت شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی در زمینه جمع‌آوری خرده‌فروشان در برخی مناطق شهرستان خرم‌آباد، تصریح کرد: در زمینه عمده‌فروشان مواد مخدر در استان موفق بوده‌ایم و هر نوع مواد مخدری که به‌ صورت عمده کشف‌شده، فرد اصلی و اعضا باند نیز دستگیرشده است.

قنبری خاطرنشان کرد: در حوزه خورده‌فروشان فقط برخورد قضایی و انتظامی جوابگو نیست بلکه نیاز به یک عزم ملی وجود دارد و در برخی از مناطق استان نیاز است همه دستگاه‌های مربوطه پای‌کار بیایند.

وی گفت: در برخی از مناطق استان اکیپ‌هایی مستقرشده تا هزینه برای خرده‌فروشان بالابرده و به‌ راحتی نتوانند مبادرت به خرده‌فروشی مواد مخدر کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: 3 تیم قوی با تمام امکانات در برخی نقاط استان از جمله ورودی شهر خرم‌آباد منطقه کهریز و محله اسدآبادی مستقر شدند تا جلوی فروش مواد مخدر خرده‌فروشان گرفته شود.

وی افزود: با دستگاه قضایی هماهنگی‌های لازم انجام شد و در یک اقدام بی‌سابقه، در منطقه کهریز مغازه‌ها و اماکنی که افراد مبادرت به خرده‌فروشی می‌کردند تخریب و پاک‌سازی شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز