استاندار کرمان:

ایران با راهبرد اقتصاد مقاومتی باید به قدرت اقتصادی بین المللی تبدیل شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۴:۱۳
کد خبر: ۳۷۶۰۳۰
ایران با راهبرد اقتصاد مقاومتی باید به قدرت اقتصادی بین المللی تبدیل شود
استاندار کرمان گفت: باید در عرصه جدیدی که در فضای بین المللی برای ایران اسلامی به وجود آمده، برای اعتلای اقتصادی کشور بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در جمع خانواده شهدای این شهرستان افزود: ایران اسلامی در بعد نظامی دارای قدرت است و باید در عرصه اقتصادی نیز با اجرای اقتصاد مقاومتی به قدرتی در سطح بین المللی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: امروز  جهاد اقتصادی کمتر از جهاد نظامی نیست و در عرصه جهاد اقتصادی  فعالیت ها باید به سمت ایجاد اشتغال متمرکز شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال به سی وهشتین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد شده ایم و می دانیم آنچه تاکنون انقلاب را پابرجا نگه داشته است ، حضور فعال و گسترده مردم در تمامی عرصه هاست.

رزم حسینی با بیان اینکه حضور مردم عرصه های مختلف به برکت خون شهدا و ایثارگران حاصل شده است، عنوان کرد: شجاعت مردم موجب شده که با وجود تمامی مشکلات از جمله جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه همچنان ایستادگی و مقاومت کنیم تا امروز جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا موجب شدند که فرهنگ ایثار و شهادت از ایران اسلامی به دنیا صادر شود.

رزم حسینی اظهارداشت: امروز انقلاب اسلامی ایران صادر شده و امنیت منطقه به امنیت جمهوری اسلامی متصل شده که این مهم به برکت خون همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم حاصل شده است.

وی افزود: خدماتی که هم اکنون در مرکز استان و شهرستان ها ارائه شده است، نشان دهنده همدلی و همزبانی دولت و ملت است و امروز اکثر روستاها و شهرهای استان دارای برق و آب آشامیدنی هستند.

وی یادآور شد: تعدادی از روستاها نیز فاقد آب آشامیدنی هستند که آبرسانی به آنها در دستور کار قرار دارد.

وی وحدت و همدلی موجود در شهرستان منوجان را مثال زدنی دانست و اظهار داشت: این امر به برکت خون شهدا حاصل شده است و باید برای تداوم مسیر تلاش کنیم و انسجام داخلی نیز حفظ شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز