پیام ورزشکار سیستانی و بلوچستانی درحمایت از مردم فلسطین

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴:۴۳
کد خبر: ۳۷۶۷۳۰
پیام ورزشکار سیستانی و بلوچستانی درحمایت از مردم فلسطین
برنا : ورزشکار استان سیستان و بلوچستان پس از خودداری در مبارزه با حریف اسرائیلی در مسابقات جام ستارگان 2016 روسیه در پیامی حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، عباس شیبک از ووشو کاران بنام استان سیستان و بلوچستان و از قهرمانان جهان پس از خودداری از مبارزه با حریف اسرائیلی به نشانه دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین، پیامی منتشر کرد که در آن آمده است:

 

من به عنوان یک انسان و یک ایرانی و مهم تر از همه به عنوان یک بسیجی که همیشه خود را ملزم به اصل قانون اساسی و پیروی از مقام معظم رهبری می دانم این کمترین کاری است که از من رخ داده است.

 

وی در قسمت دیگر با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در قبال مسئله فلسطین اظهار کرد: همه مسلمانان امروزدر قبال مسئله فلسطین مسئول هستند و نباید بگذاریم که قبله اول مسلمانان بی پناه بماند.

 

وی ادامه داد: به راحتی می توانستم هفدهمین مدال بین المللی خود را در این مسابقات به دست آورم اما بسیار خوشحال هستم که مدال با ارزش تر را که ارزش معنوی آن بسیار بالاست از خداوند می گیرم و از این بابت وجدانی آسوده دارم که این عمل در تاریخ سیستان وبلوچستان باقی خواهد ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز