بیانیه جامعه ورزش و جوانان لرستان برای انتخابات هفتم اسفند

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶:۴۲
کد خبر: ۳۷۷۴۸۱
بیانیه جامعه ورزش و جوانان لرستان  برای انتخابات هفتم اسفند
جامعه بزرگ ورزش و جوانان بار دیگر با حضوری حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری همه جانبه درپای صندوق های رای خواهند داشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،جامعه ورزش و جوانان  لرستان در پیامی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعلام کرد.  متن پیام به شرح ذیل است:

 " انتخابات مظهر بیداری ملت ایران ، مظهر دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، مظهر دفاع از استقلال کشور است. مظهر دفاع از عزت ملی است. مقام معظم رهبری" جامعه بزرگ ورزش و جوانان با حضوری حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری همه جانبه درپای صندوق های رای خواهند داشت. 

حضور در انتخابات یک وظیفه است و جامعه ورزش و جوانان نیز آمادگی خود را برای حضور گسترده در این عرصه مهم کشور در روز جمعه هفتم اسفند اسفند ماه اعلام می‌دارد.

مدیر کل  ورزش و جوانان لرستان ، معاونان، رواسای ادارات شهرستان ، روسای هیات های ورزشی ، مربیان، قهرمانان و جوانان لرستانی  همگام با سایر مردم و مسئولان روز جمعه حضوری همه جانبه در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت تا پشتیبانی خود را از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز