استاندار خراسان رضوی:

رای مردم قوام بخش صلابت ملی و استقلال نظام است

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۹:۰۱
کد خبر: ۳۷۷۵۷۹
رای مردم قوام بخش صلابت ملی و استقلال نظام است
استاندار خراسان رضوی گفت: رای مردم و مشارکت حداکثری آنان صلابت ملی، ثبات نظام سیاسی و استقلال کشور را قوام بیشتری می بخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رشیدیان در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد: افزون بر 60 هزار نفر از عوامل اجرایی شامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و امنیتی برای برگزاری این انتخابات به کار گرفته شده اند.

وی با تاکید بر اینکه همه مقدمات برای برپایی انتخاباتی پرشور، قانونمند و با نشاط آماده است، افزود: تمامی فعالان این عرصه آمادگی و آموزش های لازم را دریافت کرده اند و همه امکانات لازم در این خصوص مهیا شده است.

وی با تبریک به رای اولی های استان خطاب به آنان اظهار کرد: شما برای نخستین بار توفیق حضور و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی خود را یافته اند و امید است این فرصت مقدمه ای برای نقش آفرینی بانشاط شما در آینده کشور، در قالب این نظام مردم سالار دینی باشد.

رشیدیان با اشاره به آغاز رای گیری از ساعت هشت صبح جمعه که به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت، از مردم دعوت کرد در نخستین ساعات تعیین شده برای انداختن آرای خود در پای صندوق های اخذ رای حضور یابند.

وی با اشاره به آخرین تغییرات در لیست نامزدهای مجلس شورای اسلامی، به دلیل انصراف ها، گفت: اکنون در سطح استان 393 نامزد انتخابات برای رقابت بر سر 18 کرسی نمایندگی مجلس رقابت دارند که امید است این رقابت انتخاباتی که از هفته های قبل آغاز شده بر اساس قانون با رای مردم، دقت و نظارت لازم برگزار شود.

به گفته وی، در عرصه رقابت های انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز 10 نامزد برای شش کرسی مجلس حضور دارند.

از مجموع جمعیت شش میلیون و 200 هزار نفری خراسان رضوی چهار میلیون و 420 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند که از این تعداد 268 هزار و 205 نفر رای اولی اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز