شهرستان های همدان بار دیگر حماسه خلق می کنند؛

حضور و حماسه انقلابی نهاوندی ها و اسدآبادی ها

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۰:۲۵
کد خبر: ۳۷۸۰۰۴
حضور و حماسه انقلابی نهاوندی ها و اسدآبادی ها
همانطور که از مرکز استان همدان صدای خلق حماسه به گوش می رسد مردم شهرستان های همدان نظیر نهاوند و اسدآباد نیز با مشارکت خود در خلق این حماسه باز هم نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، شور و حال و فضای انتخابات همانند شهر همدان در شهرستان های استان نیز وجود دارد و مردم نهاوند و اسدآباد حماسه خلق می کنند.

امام جمعه نهاوند در همین زمینه و در جمع خبرنگاران انتخابات را مظهر اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات ملت بزرگ ایران به رهبری مقام معظم رهبری هستند، افزود: حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات امروز پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و پاسخی دندان شکن به یاوه گوئیهای دشمنان برای کم رنگ نمودن حضور مردم در پای صندوقهای رای است

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران، آگاه و مسئولیت پذیر هستند و حضور آنها بیانگر اهمیت آنها به این امر خطیر و سرنوشت سازاست، گفت: مردم با رای خود دشمن را ناامید می کنند.

فرماندار اسدآباد نیز همانند مردم این شهرستان در پای صندوق رای حاضر شد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط برای حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات فراهم شده است، اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

مسعود بکایی بیان کرد: از مردم درخواست شده هر چه زودتر نسبت به حضور در مکان های پیش بینی شده اقدام و رای خود را به صندوق ها بیندازند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

بکایی در ادامه سخنانش گفت: ۱۰۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان اسد آباد پیش بینی شده که از این تعداد ۷۱ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیاراست.

وی با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان هستند، افزود: ۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسد آباد با هم به رقابت می پردازند.
حماسه آفرینی همچنان در استان همدان ادامه دارد و مردم ولایت مدار استان همدان بار دیگر ثابت می کنند تا پای جای از نظام و انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز