رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

تمام مدارس استان همدان فردا شنبه دایر خواهند بود

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۸:۰۴
کد خبر: ۳۷۸۰۲۱
تمام مدارس استان همدان فردا شنبه دایر خواهند بود
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت:تمام مدارس استان همدان فردا شنبه دایر خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا،محمدابراهیم الهی تبار شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره وضعیت مدارس همدان گفت:با موافقت استاندار اجازه داده شد تا کارکنان و فرهنگیان عضو عوامل اجرایی انتخابات استان همدان در محل اداری خود حضور پیدا نکنند اما تمام مدارس استان همدان فردا شنبه دایر خواهند بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود برگ زرینی را به جا گذاشتند و به خوبی در تعیین سرنوشت خود سهیم شدند، افزود: انتخابات در هفت حوزه انتخابیه استان همدان از ساعت هشت آغاز شد و در پنج حوزه انتخابیه تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: در ۷ حوزه انتخابیه استان همدان یک‌هزار و ۲۶۱ شعبه از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است و در تمام حوزه‌ها تا ساعت ۲۲ امشب ادامه داشت.

الهی تبار با اشاره به تمدید ساعات انتخابات بیان کرد: در حوزه همدان و ملایر نیز به استثناء بخش قهاوند در همدان و بخش سامن، جوکار و زنگنه در شهرستان ملایر، انتخابات تا ساعت ۲۳ تمدید شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در ۱۲۶۱ شعب اخذ رأی استان فعالیت دارند، گفت: در ۱۵ ساعت اخیر این عوامل فعال بودند و به دستور استاندار همدان این عوامل اعم از کارکنان دولت و فرهنگیانی که درگیر با انتخابات بودند می توانند فردا در محل کار خود حاضر نشوند و استراحت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز