۷ اسفند روز امید؛

شمارش معکوس برای شمارش آرا

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۴:۴۵
کد خبر: ۳۷۸۰۲۳
شمارش معکوس برای شمارش آرا
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: با توجه به پایان زمان انتخابات در ۵ حوزه انتخابیه استان همدان پس از فراهم شدن شرایط شمارش آرا آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،ابوالقاسم الماسی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان زمان رای گیری گفت: مهلت رای گیری در ۵ حوزه انتخابیه استان همدان پایان یافته است و با توجه به پایان زمان رای گیری در دو حوزه انتخابیه همدان و ملایر از افرادی که در محل رای حاضرند، رای گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات یک‌هزار و ۲۶۱ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده بود که این تعداد نسبت به دوره قبل ۳ درصد افزایش داشت، افزود: ۹۱۸ صندوق ثابت، ۳۴۱ صندوق سیار، ۵۰۴ صندوق شهری و ۷۵۷ صندوق روستایی در استان همدان فعال شد.

وی بیان کرد: استان همدان با یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک میلیون و ۴۴۱ هزار ۹۷۶ نفر واجد شرایط رأی دادن بود که از این تعداد ۷۲ هزار نفر رأی اولی بودند.

الماسی گفت: در شهرستان‌ها صندوق‌های سیار برای پادگان‌ها، بیمارستان‌ها، زندان‌ها و بر اساس ظرفیت‌ها در نظر گرفته شد.

الماسی تأکید کرد: پس از پایان ساعت رأی‌گیری، مقدمات شمارش فراهم شده که زمان‌‌بر بوده و پس از آن شمارش آراء شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه شمارش آرای دو انتخابات زمان بیشتری نیاز دارد، گفت: ابتدا صندوق انتخابات مجلس خبرگان شمارش می‌شود و پس از آن صندوق مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز