پیام قدردانی فرماندار ویژه لارستان از حضور حماسی مردم در انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۰:۴۳
کد خبر: ۳۷۸۲۹۲
پیام قدردانی فرماندار ویژه لارستان از حضور حماسی مردم در انتخابات
علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از حضور پر شور و شعور مردم شریف لارستان بزرگ در پای صندوق های رای تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در این پیام آمده است:مردم مومن،شریف و همیشه در صحنه لارستان بزرگ،سلامتان باد که بار دیگر مردانه  قد برافراشتید  و  با  حضور پرشور خد در  عرصه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 7 اسفند ماه 94 به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک  گفته و همدوش با آحاد مردم میهن اسلامی شکوه سربلندی و سرافرازی را در اندیشه جهانیان به تماشا نشاندید.
درود بر شما که با توکل به خدای بزرگ در آزمونی دیگر، مقتدرانه از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی و تمامیت این مرزوبوم دفاع کردید.
بدون تردید استقلال، عزت، توسعه  وآبادانی کشور مرهون مجاهدت خستگی ناپذیر شما مردان وزنانی است که همراه با مردم جای جای کشور پهناور اسلامی ایران با خلق حماسه سیاسی، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیدید و به دشمنان اثبات نمودید که در سخت ترین شرایط نیز مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان رهبر فرزانه اید.
اینجانب بر خود لازم دانسته تا از شما مردم شریف منطقه لارستان بزرگ، ائمه  جمعه و جماعات، کاندیداهای ، نیروهای فداکار امنیتی،نظامی و انتظامی،دستگاه  قضایی، نمایندگان فرماندار و اعضاء شعب اخذ رای،اعضاء  هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی، اصحاب رسانه، خبرگزاری ها ، جراید و دیگر عزیزانی که در خلق این حماسه سیاسی نقش مهمی را ایفا کردند؛ با تمام وجود قدردانی کنم.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز