رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان

با افتتاح ۲۴۰مرکز درمانی کمبود فضاهای درمانی لرستان مرتفع می شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۶:۳۱
کد خبر: ۳۷۸۸۰۷
با افتتاح ۲۴۰مرکز درمانی کمبود فضاهای درمانی لرستان مرتفع می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از شروع ساخت 240 مرکز بهداشتی درمانی با 50 هزار متر مربع زیربنا با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و نیکوکاران سلامت در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان ، از دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر کوروش ساکی گفت: در توافقی که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) منعقد شده، 240 مرکز بهداشتی درمانی، خانه بهداشت و پایگاه فوریت های پزشکی در اقصی نقاط استان لرستان احداث می شود که با این اقدام بزرگ و اساسی، کمبود فضاهای درمانی لرستان مرتفع خواهد شد.
وی با اشاره به ناکافی بودن منابع دولتی در تامین نیازهای عرصه سلامت لرستان گفت:محدودیت در منابع دولتی برای توسعه دانشگاه با اعتبارات ملی و استانی کفایت نمی کند به همین دلیل باید قدر فرصت ها را بخوبی دانست و با روش های جدید و خلاقانه و استفاده از تمام ظرفیت ها سعی شود که کمبودهای مزمن ، بصورت جهشی جبران شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: در چنین شرایطی استفاده از فرصت وجود استاندار فهیم و پرتلاش و پا به کاری همچون مهندس بازوند و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم (ص) می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات لرستان در حوزه سلامت باشد.
وی گفت: در این برنامه، 240 مرکز بهداشتی درمانی مورد نیاز استان از جمله مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی، خانه های بهداشت و پایگاه های فوریتهای پزشکی در مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع احداث می شود که 40 درصد از منابع مورد نیاز توسط نیکوکاران سلامت ، 10 درصد توسط دانشگاه و 50 درصد نیز توسط دفتر امور مشارکت های اجتماعی وزارت بهداشت تامین می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز