فرماندار محمودآباد خبر داد:

مشارکت ۹۱ درصدی مردم محمودآباد در انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۴:۴۶
کد خبر: ۳۷۹۲۲۵
فرماندار محمودآباد از حضور و مشارکت 91 درصدی مردم محمودآباد در حماسه ملی 7 اسفند خبر داد.

یحیی یوسف پور، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برنا در محمودآباد گفت: از مجموع 69852 نفر واجد شرایط در شهرستان محمودآباد تعداد 64132 در حوزه انتخابیه شهرستان محمودآباد در 110 شعب اخذ رای به پای صندوق های رای رفته و تکیف سیاسی خود را ادا کردند.

فرماندار محمودآباد ضمن قدردانی از حضور و اهتمام مردم این شهرستان در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در پای صندوق های رای به عنوان یک ارزش از سوی مردم محسوب می شود که یک بار دیگر وفاداری و پایبندی به نظام و ارزش های آن را اثبات نمود.

یحیی یوسف پور همچنین ضمن قدردانی از هیات اجرایی و اعضای ستاد برگزاری انتخابات و اعضای شورای نگهبان و بازرسی انتخابات از همراهی و زحمات کلیه کسانی که در برگزاری هرچه باشکوه تر و سالم انتخابات فرمانداری را یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با اشاره به تلاش هیات اجرای و اعضایی ستاد انتخابات بمنطور برگزاری انتخاباتی سلام و بدور از هرگونه جانب داری و پرهیز از حاشیه گفت: حرف مشترک همه دست اندرکاران انتخابات در شهرستان اجرای مور قانون و تصمیم گیری بر اساس چارچوب های قانونی برابر دستورالعمل ها و آئین نامه های ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز