استاندار لرستان

خدمات مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی استان لرستان ارائه شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۰:۵۶
کد خبر: ۳۷۹۳۲۳
خدمات مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی استان لرستان ارائه شود
استاندار لرستان گفت : باید خدمات مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی استان لرستان ارائه شود، زیرا نوعی تبلیغ برای توسعه گردشگری استان است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،هوشنگ بازوند  در جلسه کارگروه گردشگری لرستان با تاکید بر لزوم ایجاد تمهیدات لازم برای اسکان و اسقبال از مسافران نورزوی استان اظهار داشت: ستاد تسهیل نوروزی استان ویترین عملکرد دستگاههای استان در رابطه با ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات لازم به مسافران و مهمانان نوروزی استان لرستان عنوان کرد: در این راستا دستگاههای اجرایی عضو ستاد تسهیل باید اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم برگزاری همایش شهرداران استان برای برنامه ریزی ایام نوروز در سطح شهر های لرستان گفت: در این راستا معاون عمرانی استانداری لرستان موظف بوده که نسبت به برگزاری این همایش و ارائه راهکارها و برنامه های لازم به شهرداران اقدام کند.

بازوند همچنین بر لزوم برگزاری ستادهای تسهیلات نوروزی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با حضور فرمانداران شهرستانهای مختلف تاکید کرد و گفت: گزارش عملکرد کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی باید هر دو روز یک بار به معاون عمرانی استانداری لرستان ارائه شود.

وی همچنین بر لزوم برپایی نمایشگاه صنایع دستی لرستان از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: این نمایشگاه باید در تاریخ ۲۶ ام اسفندماه در محل باغ گلستان برپا شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه در ایام نوروز سال ۹۵ سه بازرس ویژه از سوی استانداری عملکرد دستگاههای اجرایی عضو ستاد تسهیل را مورد رصد قرار خواهند داد گفت: در این راستا این دستگاهها باید همه تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان بی اندیشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز